וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרצח בחוף באכזיב: מקורב לראש ארגון הפשע מיכאל מור

26.8.2015 / 14:00

גופתו הירויה של דני וקסמן בן ה-40 נמצאה בחוף שמצפון לנהריה. המשטרה חוקרת אם החיסול קשור למאבקים בין ארגוני הפשיעה של מיכאל מור ושמואל הרוש, מי שהיה שותפו לשעבר. וקסמן ומור נראו בצילום משותף שעלה לפייסבוק לפני כמה שבועות

מיכאל מור עם דן וקסמן. פייסבוק, צילום מסך
מור, במרכז בעיגול אדום, משמאל, הנרצח, לפני שלושה שבועות במלון קרלטון בנהריה/צילום מסך, פייסבוק

דני וקסמן, מקורב לעבריין מיכאל מור, הוא הגבר שנרצח הלילה (רביעי) בסמוך לחוף בננה ביץ' אכזיב שבאזור נהריה. טרם ידוע מי ירה למוות בווקסמן בן ה-40. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו בשטח.

זמן קצר לאחר מציאת הגופה פתחה המשטרה בחקירה בחשד לרצח. במסגרת החקירה נבדק אם יש קשר בין האירוע למאבק בין ארגוני הפשיעה של מיכאל מור ושמואל הרוש, שותפו לשעבר, בנהריה. וקסמן ומור נראו בתמונה משותפת שהעלה האחרון לפייסבוק רק לפני שלושה שבועות.

במאי האחרון הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד זיו אלוש, החבר בארגונו של הרוש, בגין ירי לעבר דירתו של מור בנהריה חודש קודם לכן, זמן קצר לאחר חזרתו לארץ אחרי שלוש שנים שבהן שהה בתאילנד ובדרום אפריקה. על פי כתב האישום, כשבועיים לפני המעשה נפצעו שלושת ילדיו של אלוש באורח קל מירי באילת - מה שהוגדר שיא חדש בעימות הקשה בין כנופיית מור לבין הפורשים מארגונו.

עוד בוואלה! NEWS:
החיים הטובים של העבריינים בפייסבוק הם מכרה זהב מודיעיני
"זיו אלוש חבש פאה ומשקפיים - וירה לעבר ביתו של מיכאל מור"
בדרך לביצוע פשע: נעצרו בכירים בארגונו של מיכאל מור
3 ניסיונות חיסול ביממה: שובו של מיכאל מור מסעיר את עולם הפשע

(עדכון ראשון: 02:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully