וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחבקים את החיילים": קמפיין תמיכה בחרדים לובשי מדים

11.9.2015 / 17:01

מודעות תמיכה במתגייסים חרדים הופצו בירושלים, על רקע היחס הפוגעני מצד המתנגדים לתופעה. איש עסקים שמממן את היוזמה ביקש להישאר אנונימי. "תשובה הולמת לגלי השנאה, המבטאת את רחשי לבו של הרוב השפוי בציבור החרדי"

צילום: שאול קרויזר

(חיילים חרדים הותקפו בבני ברק)

מודעות תמיכה בחיילים החרדים נתלו אמש (חמישי) באזורים שבהם קיים ריכוז חרדי בירושלים. לפי המארגנים, שביקשו להישאר אנונימיים, המודעות הן חלק מקמפיין נרחב תחת הכותרת "מחבקים את החיילים החרדים", שבמסגרתו הציבור נקרא לשלוח ולשתף תמונות עם חיילים חרדים, כדי להפגין תמיכה בהם. זאת, לאחר תקופה ארוכה שבה סובלים החיילים החרדים והמתגייסים החרדים מיחס מחפיר מחרדים המתנגדים לתופעה. במודעות מופיעה תמונה של אברך חרדי וחייל חרדי מחובקים.

לפי מארגני הקמפיין, המימון מגיע מאיש עסקים ישראלי שביקש להישאר בעילום שם. הקמפיין צולם ברחוב גאולה בירושלים. מדובר בגל הראשון של הקמפיין, וצפויים צעדים נוספים. "הציבור החרדי הפסיק לשתוק", אמרו המארגנים. "אל מול גלי השנאה נגד החיילים שלנו, החיילים החרדים, תינתן בקמפיין תשובה הולמת המשקפת את רחשי לבו של הרוב השפוי בציבור החרדי".

לקריאה נוספת:
לראשונה: חרדי מואשם בתקיפת חייל חרדי
העיד נגד חרדי שתקף חייל - והפך לקורבן: "מאיימים לרצוח אותי"
"איטבח אל יהוד": האזינו לאיומים על מגייסי חרדים לצה"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רוב הציבור החרדי עמד מנגד ולא מצא דרך להביע מחאתו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הם הוסיפו: "רוב הציבור החרדי עמד בשנתיים האחרונות מנגד כשהוא לא מוצא את הדרך להביע את מחאתו נגד קמפיין ההסתה נגד החיילים. כעת יש דרך לעשות זאת. 'מחבקים' היא התשובה ל'חרד"קים'".

הקמפיין אינו רק מפגין תמיכה, אלא גם מבטיח פרס למשתתפים בו. בין המצטלמים עם החיילים תוגרל חופשה זוגית בבית מלון. את התמונות ניתן לשתף בפייסבוק (תחת השם "מחבקים את החיילים החרדים"), בטוויטר (#מחבקים_את_החיילים_החרדים) ובמייל (mechabkim@gmail.com).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully