וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף למשבר? החיבוק של סגן הנשיא ביידן ושגריר ישראל

10.9.2015 / 22:30

סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הגיע להרמת כוסית של הקהילה היהודית לרגל ראש השנה, הדגיש את מחויבות ממשל אובמה לביטחון ישראל ושוחח ביחידות עם שגריר ישראל בוושינגטון, רון דרמר. "עדות לכך שהיחסים לא נהרסו"

מערכת וואלה!

(אובמה מקווה לקדם שיחות על הגדלת החבילה הביטחונית לישראל)

על רקע המתיחות בין ישראל לארצות הברית בשל חתימת הסכם הגרעין בין איראן והמעצמות, סגן הנשיא ג'ו ביידן השתתף הערב (חמישי) באירוע הרמת כוסית של הקהילה היהודית בוושינגטון לכבוד ראש השנה. במהלך האירוע הדגיש ביידן את מחויבותו העמוקה של ממשל אובמה לביטחון ישראל, ואף חיבק בחום את שגריר ישראל בוושינגטון, רון דרמר, והחליף איתו כמה מילים ביחידות.

גורם בכיר בירושלים אמר כי זוהי הוכחה לכך שבניגוד לטענות שהשמיעו מבקריו של דרמר בישראל, השגריר אינו מוחרם על ידי ממשל אובמה. "זו עוד עדות לכך שהיחסים לא נהרסו והם איתנים. הילרי קלינטון, המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, אומרת שהדבר הראשון שתעשה אם תיבחר, הוא להזמין כבר בחודש הראשון את נתניהו לבית הלבן". יש לציין כי ביידן השתתף לפני כמה חודשים בקבלת פנים בביתו של דרמר בוושינגטון לרגל יום העצמאות של ישראל.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו: "מיליונים בורחים מסוריה - ואירופה תוקפת את ישראל"
תיעוד: תקף באכזריות גבר שחשד בו בניהול רומן עם אשתו
אובמה הורה להיערך לקליטת 10,000 פליטים סורים

סגן נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, באירוע הרמת כוסית של הקהילה היהודית בוושינגטון לכבוד ראש השנה. ספטמבר 2015. שגרירות ישראל בארצות הברית, מערכת וואלה! NEWS
החיבוק החם של ביידן ודרמר/מערכת וואלה! NEWS, שגרירות ישראל בארצות הברית

בימים אלה שוקל ביידן אם להתמודד על הנהגת המפלגה הדמוקרטית ועל תפקיד מועמד המפלגה לנשיאות בשנת 2016. בשיחה שקיים בשבוע שעבר עם מנהיגים יהודים בפלורידה, בנושא ההסכם עם איראן, אמר כי "אני לא חושב שתמצאו מישהו בפוליטיקה האמריקנית שיש לו רקורד כמו שלי לגבי תמיכה בישראל".

הלילה שוב הדגיש ביידן את מחויבות ארצות הברית לישראל, ואמר כי גורמים במדינה מתכננים להיפגש עם גורמים מישראל כדי לדון עמם בדרכים שבהן ניתן יהיה להקנות לישראל יתרון צבאי על אויבותיה. לדבריו, ארצות הברית מוכנה לשבת לדיון עם גורמי הביטחון והמודיעין של ישראל, ולשמוע מהם על צרכיהם.

סגן נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, באירוע הרמת כוסית של הקהילה היהודית בוושינגטון לכבוד ראש השנה. ספטמבר 2015. שגרירות ישראל בארצות הברית, מערכת וואלה! NEWS
החליפו מילים ביחידות. ביידן ודרמר/מערכת וואלה! NEWS, שגרירות ישראל בארצות הברית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully