וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: תקף באכזריות גבר שחשד בו בניהול רומן עם אשתו

10.9.2015 / 19:58

דוד קוזיאשווילי תועד במצלמות אבטחה מכה נמרצות את אחד ממכריו, מפיל אותו לרצפה ובועט בפניו בחוזקה. המשטרה חושדת כי הרקע הוא סכסוך שפרץ בשל חשד המותקף כי קוזיאשווילי מנהל רומן עם אשתו. "ותיקי החוקרים לא נתקלו בכזו אלימות"

צילום מסך

סרטון ממצלמת האבטחה בתחנת הדלק בבת-ים סייע למשטרה בביסוס חשדותיה נגד דוד קוזיאשווילי, תושב העיר, בגין תקיפת אחד ממכריו. בסרטון נראים השניים יושבים בסמוך לתחנת הדלק, כשלפתע נראה קוזיאשווילי אוחז בראשו של המותקף ומפיל אותו בכוח לרצפה. בהמשך נראה קוזיאשווילי כשהוא חובט באגרופו בראשו של המותקף ואף בועט בו בחוזקה. בסופו של דבר מגיעים עוברי אורח למקום ומפרידים בין השניים, וקוזיאשווילי ממשיך וקורא קריאות לעבר האדם אותו תקף.

חוקרי משטרת מרחב איילון, בפיקוד של ניצב-משנה נתן בוזנה, חושדים כי הרקע למעשה הוא סכסוך שפרץ בין השניים לפני כחצי שנה, בשל חשד של המותקף כי קוזיאשוולי מנהל רומן עם אשתו. "לא בכל יום נתקלים אפילו ותיקי חוקרי המשטרה ברמת אלימות קשה כל כך, כפי שעולה מצילומי מצלמות האבטחה", סיפר גורם במשטרת תל אביב.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו: "מיליונים בורחים מסוריה - ואירופה תוקפת את ישראל"
מבצע נגד הטרור בסיני: נחשפו 5 מנהרות לעזה, עשרות מחבלים נהרגו
גורם ביטחוני: "מאות חיילים איראנים פועלים לצד אסד בסוריה"

תושב העיר תועד מכה את אחד ממכריו בחוזקה בסמוך לתחנת דלק בעיר. צילום מסך
"רמת אלימות קשה". תיעוד הקטטה/צילום מסך

בשל עוצמת האלימות ביקש חוקר המשטרה, רב-סמל ליאור סלומון, להציג הבוקר (חמישי) את הסרטון בפני השופט ירון גת, בשעה שקוזיאשווילי הובא לבית המשפט השלום שבתל אביב לדיון בבקשה להאריך את מעצרו. במקביל, המשטרה הגישה הצהרת תובע על הכוונה להגיש כתב אישום נגד קוזיאשווילי ביום ראשון הקרוב.

סנגורו של קוזיאשווילי אמר: "הסיפור לא מתחיל באותו היום, אלא שישה חודשים לפני כן. המתלונן התחיל למרר את החיים של החשוד, עד כדי כך שטען שהחשוד שכב עם אשתו". גת האריך את מעצרו של קוזיאשווילי עד יום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully