וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום ברצח בעכו: חיסלו שני בני אדם בבית קפה בעיר

10.9.2015 / 17:53

על פי כתב האישום, אדהם מוסלימאני החליט באפריל האחרון להתנקש בחיי מוחמד אבו אל-חיר על רקע כבוד המשפחה. הוא גייס אדם נוסף תמורת 30 אלף שקל וירה למוות באבו אל-חיר ובאחיינו. השניים נמלטו מהמקום ושרפו את רכבם כדי להעלים ראיות

צילום: ערן גילווארג, עריכה: טל רזניק

שני כתבי אישום הוגשו היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי שבחיפה נגד אדהם מוסלימאני, בן 28, ונגד סלים שוויש, בן 26, בגין התנקשות בחייהם של שני בני אדם בעכו באפריל האחרון. על פי כתב האישום, ב-2 באפריל החליט מוסלימאני לרצוח את מוחמד אבו אל-חיר, תושב אחד הכפרים באזור עכו בן 30 המכונה "בוגי", על רקע פגיעה בכבוד המשפחה. לשם כך, ביקש משוויש לסייע לו בתמורה ל-30 אלף שקלים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רנדה בדראנה מפרקליטות מחוז חיפה, לאחר שהסכים שוויש הגיעו השניים לבית קפה הממוקם ברחוב יהושפט פינת העצמאות שבעכו. מוסלימאני פתח באש לעבר אבו אל-חיר באמצעות רובה קלצ'ניקוב, והרג אותו ואת אחיינו מוסא בן ה-18. השניים אף מואשמים כי לאחר האירוע הם נמלטו בנסיעה מהמקום, נטשו את המכונית שבה נסעו, ובתוכה הרובה, והציתו אותה.

עוד בוואלה! NEWS:
גורם ביטחוני: "מאות חיילים איראנים פועלים לצד אסד בסוריה"
הותר לפרסום: זהו האזרח האוקראיני שנחשד כ"אנס מהקריות"
פריצת דרך בחקר האבולוציה: התגלה מין חדש של אדם קדמון

סלים שוויש המואשם בהתנקשות בחיי שני בני אדם בעכו, בבית המשפט המחוזי שבחיפה. ספטמבר 2015. ערן גילווארג
סלים שוויש החשוד במעורבות ברצח בעכו, היום/ערן גילווארג

בחודש שעבר, בעת שהיה עצור, סיפר שוויש למדובב משטרתי על המעשה. כמו כן, הוא הודה כי מוסלימאני ביקש ממנו לסייע לו בחיסול "בוגי" ואף חשף את השתלשלות האירועים. כתב האישום מייחס לשניים עבירות של רצח, קשירת קשר לפשע ושיבוש מהלכי משפט. הפרקליטות אף ביקשה להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים.

ניצב-משנה בני אבליה, מפקד ימ"ר חוף, התייחס לפיענוח הרצח ואמר: "פרשה זו הוטלה על מחלק הרצח בימ"מ. תוך כדי עבודה שכללה הפעלת אמצעים בכלל יחידות הימ"מ הגענו לפיענוח בתיק הזה, נעצרו שני חשודים והיום הוגש נגדם כתב אישום. הדבר שמעניין בחקירת מקרה זה ובחקירת מקרים נוספים זה הקלות הבלתי נסבלת של השגת כלי נשק על ידי עבריינים. זה דבר שאנו מתמקדים בו כרגע"

עדי חשמונאי השתתפה בהכנת הידיעה

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חשד לחיסול כפול בקיוסק בעכו, 2 אפריל 2015. ערן גילווארג
זירת הרצח בעכו, אפריל האחרון/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully