וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ויכוח על מנת דם: בן 96 דקר את אשתו - והתאבד

10.9.2015 / 8:43

בשיאו של ריב על תרומת מנת דם, נטל הקשיש מאשדוד חפץ חד ודקר את אשתו בת ה-90. לאחר מכך הוא שם קץ לחייו. היא נפצעה באורח קל בגבה והתקשרה לבנה, שהזעיק את כוחות ההצלה

צילום: מד"א, עריכה: גדי וינסטוק

קשיש בן 96 דקר הבוקר (חמישי) על פי החשד את אשתו בת ה-90 בביתם שבאשדוד. לאחר מכן, התאבד הבעל בתלייה. האישה נפצעה באורח קל ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי שבאשקלון עם פצעי דקירה בגבה. צוותי רפואה שהגיעו למקום ניסו לבצע בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו.

לפי חקירת המשטרה, בין בני הזוג ניצת ויכוח הקשור למנות דם. עם זאת, טרם התברר אם האישה הייתה צריכה לתרום לו דם או לקבל ממנו אחת. במהלך הוויכוח דקר הבעל בגבה את האישה עם חפץ חד ונבדק אם מדובר מברג או סכין.

אחרי הדקירה נכנס הבעל לחדר השינה ושם קץ לחייו. בזמן זה התקשרה האישה שהייתה בהכרה לבנה והוא הזעיק את כוחות מד"א ואת המשטרה. צוותי מד"א ניסו להציל את חייו אך נאלצו לקבוע את מותו. חוקרי משטרת לכיש פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

פרמדיקית מד"א רווית מרטינז שהגיעה למקום סיפרה: "נכנסנו לדירה יחד עם כוחות המשטרה, גבר כבן 96 שכב בדירה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו. האישה כבת 90 שהייתה בהכרה מלאה סבלה מפצע מדמם בפלג גופה העליון, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח והיא פונתה במצב קל לבית החולים ברזילי".

עוד בוואלה! NEWS:
מנזקי האובך: עלייה של עשרות אחוזים בפניות למד"א, 632 איש טופלו
פורץ חדר לגן ילדים, המשטרה לא עדכנה - והגננת הסתתרה מפני "מחבל"
"בצלם" מועמד לפרס - גולשים ישראלים מחו: "נצביע לארגונים באפריקה"

אישה בת 80 נמצאה עם פצע דקירה בגב, אשדוד, 10 בספטמבר 2015. עופר אשטוקר אשדוד נט,
זירת האירוע/עופר אשטוקר אשדוד נט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully