וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: עקב אחר קשישה וגנב אלפי שקלים שיועדו לטיפול רפואי

9.9.2015 / 18:50

הכסף נגנב מהאישה בבאר שבע לאחר שמשכה מזומן בכספומט. למרות שהחקירה נקלעה תחילה למבוי סתום משום שלשניים לא הייתה היכרות מוקדמת, קלטות האבטחה יחד עם חקירה מאומצת סייעו להוביל לנאשם

עריכה: יאיר דניאל

כתב אישום הוגש לאחרונה נגד תושב באר שבע בשנות ה-30 לחייו בגין עבירות של גניבה והתפרצות. על פי כתב האישום, האיש גנב לפני כחודש 11 אלף שקלים מקשישה אשר יועדו לטיפול רפואי. חקירת המשטרה העלתה כי הנאשם צפה בקשישה כאשר הוציאה סכום רב של כסף מסניף בנק בבאר שבע, ולאחר מכן עקב אחריה עד שהגיע לביתה. שם, הוא דפק על דלתה וטען כי הוא טכנאי וביקש מים. כאשר הקשישה הלכה למטבח, על פי החשד, הוא גנב את התיק שלה ונעלם.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ישראלי שעבד בחברת בנייה בניגריה נרצח במהלך ניסיון חטיפה
בחסות סופת החול: אסד איבד את המעוז האחרון שלו בצפון סוריה
בריטניה חוגגת את שבירת השיא של המלכה: "השראה לכולנו"

עם פתיחת התיק בתחנת באר שבע בהובלתם של רב-סמל מתקדם יניב חן ורב-סמל ראשון מאיר סיידה, הצליחו החוקרים להשיג את הקלטות מצלמות האבטחה מסניף הבנק ומן הרחוב, וצפו בחשוד עוקב אחר הקשישה עד לביתה. אלא שאז החקירה הגיעה למבוי סתום מאחר שלא הייתה הוכחה לכך שהחשוד אכן נכנס לביתה של הקשישה.

בשלב זה, נשלחה לביתה של הקשישה רס"ר הדס קול, חוקרת זירה, שאספה ממצאים פורנזיים מביתה על מנת לנסות ולהגיע לאיש שגנב ממנה את הכסף שיועד לטיפול הרפואי. ניתוח הממצאים העלה כי החשוד אכן היה בביתה והוא נעצר. לדברי גורמים במשטרה, היה מדובר בחקירה לא פשוטה משום שלא הייתה היכרות מוקדמת בין הקשישה לנאשם ואיש לא ראה אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully