וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 4 שרכב על אופניו בירושלים נפגע ממכונית - ומת; אחיו במצב קל

יוסי אלי ומשה שטיינמץ

6.9.2015 / 16:27

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי שני האחים התפרצו לכביש בין שתי מכוניות חונות בשכונת בית וגן, ונפגעו ממכונית חולפת. בן ה-4 מת אחרי פעולות החייאה ממושכות, ואחיו בן ה-8 פונה במצב קל. הנהג מתוחקר

רוכב אופניים נפגע ממכונית, ירושלים, 6 בספטמבר 2015. מדברים תקשורת, אתר רשמי
האח שנפצע באורח קל מובהל לבית החולים/אתר רשמי, מדברים תקשורת

ילד בן ארבע נהרג היום (ראשון) מפגיעת כלי רכב בשכונת בית וגן שבירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו תחילה במצב אנוש ותוך פעולות החייאה ליחידת הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם כשהוא סובל מחבלת ראש - אולם כעבור זמן קצר נאלצו שם לקבוע את מותו. אחיו בן השמונה נפצע בתאונה באורח קל ופונה אף הוא לבית החולים הדסה עין כרם בעיר. מצבו מוגדר יציב והוא בהכרה. הוא צפוי להישאר בבית החולים למעקב.

מתחקור ראשוני של המשטרה עולה כי שני הילדים, שרכבו על אופניים, התפרצו לכביש בין שתי מכוניות חונות. הרכב שחלף במקום, ושלא הספיק לבלום בזמן, פגע בשני האחים. נהג הרכב מסר את גרסתו לתאונה לבוחני התנועה של המשטרה שהגיעו לזירה. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה הקשה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
עדות ממשבר הפליטים במינכן: "בעיניים יהודיות זה נראה מאוד רע"
ערן מלכה פרץ בבכי בדיון הטיעונים לעונשו: "רציתי להתאבד"
זוג מירושלים נעצר בעקבות ריב בין ילדיהם, בני שנתיים ושלוש

רוכב אופניים נפגע ממכונית, ירושלים, 6 בספטמבר 2015. מדברים תקשורת, אתר רשמי
זירת התאונה/אתר רשמי, מדברים תקשורת

"אזרחים סיפרו לנו ששני ילדים נפגעו מרכב", סיפר פרמדיק מד"א אורי צחי שהגיע למקום, "הצעיר מביניהם, ילד כבן ארבע, שכב על הכביש ללא דופק וללא נשימה עם פגיעת רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים הדסה עין כרם. ילד נוסף שנפצע גם הוא בתאונה, פונה לבית החולים במצב קל".

מנתוני עמותת אור ירוק עולה כי בכל שנה נהרגים בממוצע כ-40 ילדים בתאונות דרכים, נתון שמציב את ישראל במקום הראשון בשיעור הילדים ההרוגים מתאונות דרכים, מקרב המדינות המתקדמות. שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק אמר כי "מדינת ישראל לא שומרת על הילדים שלה. חינוך לבטיחות בדרכים כבר מגיל גן הילדים, לכל הילדים, יוכל להציל את חייהם של ילדים רבים בכל שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully