וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג מירושלים נעצר בעקבות ריב בין ילדיהם, בני שנתיים ושלוש

6.9.2015 / 13:30

בני הזוג בשנות ה-30 לחייהם נעצרו בעקבות תלונות הדדיות על תקיפה, לאחר שהבעל ביקש להפריד בין שני הילדים מנישואיהם הקודמים שרבו. האישה נחקרה באזהרה והורחקה מביתם המשותף, האב נעצר ושוחרר למעצר בית

בית במשפט השלום ירושלים, יוני 2015. ראובן קסטרו
בית משפט השלום בירושלים/ראובן קסטרו

בעל ואישה, תושבי ירושלים בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו אתמול (שבת) בעקבות תלונות הדדיות על תקיפה. זאת לאחר שהבעל ניסה להפריד בין שני פעוטות, ילדיהם של בני הזוג מנישואים קודמים, שרבו. האישה הורחקה מביתם המשותף והגבר שוחרר למעצר בית.

לפי חשד המשטרה, האירוע החל לאחר שבנה של האישה, פעוט בן שלוש, הכה את בנו של החשוד מנישואיו הקודמים, בן השנתיים, כשזה היה במיטתו. בשלב מסוים ניגש האב להפריד ביניהם. לפי גרסתו של האב, לאחר שביקש להפריד בין הפעוטות דחפה אותו האם בחוזקה, ולדבריו, דחפה גם את בנו. מנגד טוענת האישה, הנמצאת בחודש הרביעי להיריונה, כי בן זוגה דחף אותה, חנק אותה, שרט אותה והטיח את ראשה בקיר. בנוסף, היא טוענת שתקף גם את בנה.


עוד בוואלה! NEWS:
מתלוננות נוספות נגד החשוד בהפצת מחלה: בת 24 נדבקה, עוד צעירה נבדקת
יממה להצבעה על מתווה הגז: לנתניהו אין עדיין רוב בכנסת
"דורשים שוויון": אלפי נוצרים מפגינים נגד האפליה בתקצוב מוסדות החינוך

לאחר שנעצרו נחקרה האישה באזהרה והורחקה מביתם המשותף למשך חמישה ימים. האב נעצר והבוקר הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים, שם הוחלט להעבירו למעצר בית. הוא חשוד בעבירות של תקיפת אשתו ותקיפת בנה.

במהלך הדיון טען בא כוחו של האב, עו"ד אברהם סיטטו קלינגר, כי "מדובר באירוע מצער. המתלוננת תקפה את מרשי לאחר שניסה להפריד בין ילדה בן ה-3.5 מלהכות את בנו מנישואיו הראשונים בן השנתיים כשהוא בלול. כמה שעות קודם תקפה אותו בסטירות בפניו כיוון שבנה בכה והוא הציע לתת לו מוצץ". בתום הדיון החליט בית המשפט לשחרר את האב לחמישה ימי מעצר בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully