וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: עשרות פעילי חמאס ברצועה נשבעו אמונים לדאעש

לפי הדיווח באתר "אל-מסדר", לפחות 40 אנשי חמאס, יחד עם 60 פעילים סלפים ברצועה, הכריזו לפני כחודש על הצטרפותם לארגון הרצחני. היום פרסם חמאס סרטון המציג את לוחמיו מתאמנים במנהרות התקפיות. צפו

עריכה: יאיר דניאל

לפחות 40 פעילי חמאס ברצועת עזה נשבעו אמונים לאחרונה לארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) – כך דיווח היום (חמישי) אתר החדשות הערבי-ישראלי "אל-מסדר". לפי הדיווח, עם סיום חודש הרמדאן לפני כחודש צילמו הפעילים סרטון שבו הם נשבעו אמונים לארגון ולמנהיגו אבו בכר אל-בגדאדי, יחד עם עוד 60 פעילי ארגונים סלפיים שונים, אשר חלקם פרשו מחמאס בעבר. בסרטון נקראו שמות הפעילים, שחלקם עצורים בידי חמאס, ובימים האחרונים הוא הועבר להנהגת ארגון דאעש בסוריה.

בחודשים האחרונים ארגונים סלפיים ברצועה, המזוהים עם דאעש, קיבלו אחריות לירי רקטות לעבר יישובי עוטף עזה. הסלפים מאשימים את חמאס כי הוא פועל נגדם אנשיהם, ויורים את הרקטות כדי ללחוץ עליו לשחרר את פעיליהם.

עוד בוואלה! NEWS:
רקטה התפוצצה במועצה האזורית אשכול; צה"ל תקף בעזה
"החמרה בנהלי כניסת חולים מהרצועה לטיפול בישראל"
מעצר לוחמי הקומנדו חושף את המלחמה השקטה של מצרים בחמאס

פעילי דאעש ברצועת עזה. סקיי ניוז, אתר רשמי
השבועה הועברה לאחרונה למפקדת דאעש בסוריה. פעילי דאעש ברצועה/אתר רשמי, סקיי ניוז

בתוך כך, הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, פרסמה הבוקר סרטון המציג את לוחמיה מתאמנים לקראת לחימה עם צה"ל. חלק נרחב מהסרטון מוקדש למנהרות ההתקפיות של הארגון, וניתן לראות בו לוחמי חמאס חמושים ממתינים מתחת לאדמה לפעולה, ונעים ברשת המנהרות הסבוכה. כמו כן, נראים הלוחמים כשהם מתאמנים בלחימה בתוך מבנים נטושים.

במערכת הביטחון אומרים כי ניכר מאמץ עילאי של חמאס לחפור מנהרות התקפיות במהירות גדולה. מעל פני הקרקע נראים היטב מהצד הישראלי גם הדחפורים הגדולים יותר שמכשירים את הפתחים של המנהרות. בחודש אפריל האחרון מסרו מקורות בעזה לוואלה! NEWS כי חמאס החל להשתמש בכלים הנדסיים תת-קרקעיים בחפירת המנהרות ההתקפיות לכיוון ישראל, במקום פטישונים או מקדחות בהם השתמש קודם לכן. גורמי ביטחון בישראל אישרו את הדברים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוחמי חמאס במנהרה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוחם חמאס מתצפת מפתח מנהרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully