וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה התפוצצה במועצה האזורית אשכול; צה"ל תקף בעזה

27.8.2015 / 4:15

הפלסטינים שיגרו רקטה מרצועת עזה לעבר ישראל, שנפלה בשטח פתוח בסמוך לגדר המערכת. בטרם נפילת הרקטה לא נשמעה אזעקת "צבע אדום". לא נמסר על נפגעים או נזק לרכוש. בתגובה לירי תקף חיל האוויר מטרה של חמאס במרכז הרצועה

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניר חן

(בחודש שעבר: רקטה התפוצצה בדרום, צה"ל תקף ברצועה)

הפלסטינים שיגרו הלילה (חמישי) רקטה מרצועת עזה לעבר ישראל והתפוצצה בשטח פתוח באזור המועצה האזורית אשכול, בסמוך לגדר המערכת. לא נמסר על נפגעים או על נזק. לפני הנפילה לא נשמעה אזעקת "צבע אדום" ביישובי האזור.

בתגובה לשיגור הרקטה ביצע הלילה צה"ל תקיפה בעזה. בהודעת דובר צה"ל נמסר כי כלי טיס של חיל האוויר תקף אתר לייצור אמצעי לחימה השייך לחמאס במרכז רצועת עזה. עוד נמסר כי "התקיפה בוצעה בתגובה לירי תלול המסלול שבוצע לעבר שטח המועצה האזורית אשכול מוקדם יותר הלילה. צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה".

לפני כשלושה שבועות נפלו בשטח אשכול שתי רקטות ששוגרו מרצועת עזה. הרקטות התפוצצות בשטח פתוח במועצה. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. לא הופעלה התרעת "צבע אדום" בטרם נפילת הרקטות משום שהן התפוצצו בשטח המרוחק מיישובי המועצה. ארגון המזוהה עם "המדינה האיסלאמית" (דאעש) קיבל אחריות על הירי.


עוד בוואלה! NEWS:
טרור בירושלים: בקבוק תבערה על ג'יפ מג"ב ושוטר נדקר בתוך שעות
הרוצח מווירג'יניה: "אלוהים הורה לי לנקום לאחר הטבח בכנסייה"
אחרי שחרור עלאן: מהומות נוספות בין יהודים לערבים בברזילי

רקטה התפוצצה במועצה האזורית שדות נגב, פברואר 2014. שי מכלוף
רקטה התפוצצה במועצה האזורית שדות נגב, פברואר 2014/שי מכלוף

יום לפני כן שוגרו שתי רקטות נוספות לעבר ישראל מרצועת עזה ונפלו בשטח הפלסטיני. אחת הרקטות שוגרה מצפון הרצועה, והשנייה ממרכזה. כמה ימים לפני כן שוגרו שתי רקטות מרצועת עזה ונפלו בסמוך לגדר המערכת. גם אז לא הופעלה התרעת "צבע אדום" עם השיגור ביישובי האזור.

בשבוע שעבר פרס צה"ל סוללות "כיפת ברזל" באזור אשדוד ובאר שבע. זאת, בשל החשש כי ארגוני טרור ברצועת עזה ינקמו בישראל אם מוחמד עלאן, ששבת רעב באותה עת, ימות בבית החולים לאחר שחלה הידרדרות במצבו.

(עדכון ראשון: 00:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully