וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתג שיפוצץ את הגשר: "כמו בסרטים מצוירים. זה הקמע שלנו"

20.8.2015 / 17:30

אל החמ"ל שהוקם בסמוך לגשר מעריב, הובא כבר המתג המיוחד שעליו ילחץ ב-6:00 בבוקר שר התחבורה ויפוצץ את הגשר המיתולוגי. "לא יהיה פה שואו, זה פיצוץ מבוקר ושקט", אומר מנכ"ל החברה האחראית לפיצוץ בריאיון לאולפן וואלה! NEWS

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

חברת "תמר גרופ" האחראית לפיצוץ גשר מעריב משלימה את ההכנות לקראת פיצוץ הגשר מחר בשעה 6:00 בבוקר. לחמ"ל שהוקם בסמוך לגשר, הובא המתג המיוחד של החברה, שעליו ילחץ שר התחבורה, ישראל כץ, ויפוצץ את הגשר. בועז חיון, מנכ"ל החברה, סיפר על המתג. "למרות שיש מכשירים מתקדמים ומשוכללים יותר, אנחנו תמיד מביאים את המתג הזה לאירועים. זה הקמע שלנו", אמר היום (חמישי) בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "הוא מוכר לנו בעיקר מסרטים מצוירים. זה למעשה מחולל מתח".

סיקור מיוחד - עבודות הרכבת הקלה:
וואלה, הבנתי: ההיסטוריה של גשר מעריב
מסכי ענק ומקומות VIP: האם התל אביבים ישכימו לפיצוץ גשר מעריב?
לקראת פיצוץ גשר מעריב - כל האזור נחסם לתנועה

דיווח דנה ירקצי - מחר ב-6 בבוקר יפוצץ גשר מעריב. יותם רונן
"אנחנו תמיד מביאים את המתג הזה לאירועים". המתג המיוחד/יותם רונן

בינתיים, בגשר עצמו נשלמות ההכנות: 28 קילוגרמים של חומר נפץ מסוג C4 הוטמנו בשמונת עמודיו שיפוצצו - חמישה עמודים בחלקו הצפוני ושלושה בחלק הדרומי. חיון סיפר כי עמודי הגשר ממוגנים בשכבות רבות של מיגון כדי להבטיח שלא יהיו השפעות סביבתיות לפיצוץ: לא רעש, לא הדף ולא העפה של חלקי בטון. "לא יהיה פה שואו, יהיה פה פיצוץ מבוקר, בטיחותי, שקט ואני מקווה בטוח", אמר. "הגשר ייפול במקומו בצורה מבוקרת. הפיצוץ יהיה שקט, לא ישמעו אותו למרחקים. לפעמים זה קצת מאכזב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חסימות לקראת הפיצוץ של גשר מעריב, אוגוסט 2015. יותם רונן
חוסמים את האזור לתנועה לקראת הפיצוץ/יותם רונן

גם במאי ניידת השידור המרכזית, שממנה יקבלו כל כלי התקשורת את תמונות הפיצוץ בשידור חי, בני כרמלי, אמר כי הוא ממליץ לצפות בפיצוץ מהבית. "הפיצוץ יתועד בשבע מצלמות בשידור חי עם רחפן באוויר", סיפר. "הוא יתועד מ-360 מעלות. אני ממליץ - שבו בבית במזגן, צפו בו בשידור חוזר שוב ושוב". כרמלי סיפור כי הפיצוץ כולו צפוי להיארך חמש שניות כאשר העמודים יקרסו אחד אחרי השני "כמו דומינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully