וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמושים חטפו 4 פלסטינים תושבי הרצועה ברפיח המצרית

לפי עד ראייה, החמושים ירו בצרורות לעבר האוטובוס, ולאחר מכן חטפו את הארבעה באלימות. דובר משרד הפנים ברצועה קרא למצרים לפעול לשחררם. מעבר רפיח נפתח השבוע לראשונה מאז מתקפת דאעש על סיני והיום הוא צפוי להיסגר

מעבר רפיח בין רצועת עז למצרים. Sarah El Deeb, AP
נחטפו קילומטר או שניים לתוך מצרים. מעבר רפיח/AP, Sarah El Deeb

ארבעה פלסטינים תושבי רצועת עזה נחטפו הלילה (חמישי) בידי חמושים ברפיח המצרית, כאשר היו בדרכם לנמל התעופה בקהיר – כך מסר דובר משרד הפנים ברצועה, איאד אל-בזם, לסוכנות הידיעות הפלסטינית "ספא". הוא הוסיף כי האוטובוס שבו נסעו הארבעה אובטח על ידי כוחות הביטחון המצרים, וקרא למדינה השכנה לפעול לשחרור החטופים.

"חמושים ירו על האוטובוס בצרורות, ולאחר מכן הם פרצו לתוכו וחטפו ארבעה בני אדם", סיפר אחד מהנוסעים ששהו על האוטובוס. "הם תקפו את האוטובוס קילומטר או שניים לאחר המעבר", הוסיף. לדבריו, לאחר מכן הם הכו נמרצות את הארבעה. עוד ציין כי באוטובוס היו 50 נוסעים, ואחרי כלי הרכב נסע אוטובוס נוסף ששב על עקבותיו לאחר האירוע. עוד ציין כי לאחר המקרה הגיעו למקום כוחות הביטחון המצריים.

שלטונות מצרים פתחו ביום שני את מעבר רפיח בין רצועת עזה לחצי האי סיני לצרכים הומניטאריים בפעם הראשונה מאז מתקפת הטרור שאירעה בצפון סיני בתחילת חודש יולי, שבה נהרגו עשרות חיילים מצרים במתקפות של ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש). החמושים ניצלו את העת שבה המעבר היה פתוח על מנת לבצע את החטיפה, כאשר כבר היום הוא צפוי להיסגר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
חייל נפצע בינוני מפיצוץ מטען חבלה ליד כביש המנהרות
כשלגוף נגמר הדלק: איך נראית הידרדרות במצב של שובת רעב?
למרות הלחצים מאירופה - ייסגר ארגון השלום הפועל ברמאללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully