וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת ראש הממשלה מונתה לנשיאת כבוד של תכנית לחיילים בודדים

שרה נתניהו השתתפה באירוע של תנועת הצופים "גרעין צבר", האחראית על קליטתם של עולים חדשים המבקשים להגיע לשירות צבאי בישראל. בדבריה בירכה את החיילים הבודדים: "באתם לתת כתף, ברוכים השבים למולדת"

רעיית ראש הממשלה גב' שרה נתניהו בטקס קבלת הפנים השנתית לחברי גרעין צבר של הצופים באונ' ת"א. אוגוסט 2015. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
"אתם ההוכחה שהציונות קיימת לא רק בספרי ההיסטוריה". נתניהו בטקס באוניברסיטת תל אביב, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו השתתפה היום (רביעי) באירוע של תנועת הצופים "גרעין צבר", המציינת השנה 25 שנים להקמתה. באירוע שהתקיים באוניברסיטת תל אביב, מונתה נתניהו לנשיאת כבוד של תכנית החיילים הבודדים של התנועה על ידי יו"ר תנועת הצופים, אלי בן יוסף. היא בירכה את הצעירים שהגיעו מרחבי העולם להשתתף בתכנית, ש-50 מתוכם הגיעו רק אתמול.

נתניהו בירכה את החיילים הבודדים השייכים לתכנית ושיבחה אותם על בואם לארץ כדי להתגייס לצבא. "אתם ההוכחה שהציונות קיימת לא כתובה רק בספרי ההיסטוריה", אמרה נתניהו. "באתם לכאן כדי לשרת בצה"ל, לקחת חלק במשימה החשובה ביותר של הגנת עם ישראל בארצו. באתם לתת כתף ולקחת חלק בהגנה על הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון".

עוד בוואלה! NEWS:
נחשף הסכם סודי: איראן תפקח בעצמה על מתקן הגרעין בפרצ'ין
לאחר הסתכלות פסיכיאטרית נוספת: שליסל נמצא כשיר לעמוד לדין
פעוטה ואביה נפצעו קל מיידוי אבנים בכביש 45 בסמוך לירושלים

אשת ראש הממשלה המשיכה ובירכה: "ברוכים הבאים לצה"ל – הצבא המוסרי בעולם, כוח המגן של העם היהודי. ברוכים השבים למולדת. עם ישראל כולו גאה בכם עד מאוד. אתם לא לבד – כל מדינת ישראל אתכם".

מימין לשמאל מנכ"ל משרד הקליטה מר חביב קצב, יו"ר תנועת הצופים מר אלי בן יוסף, הגב' שרה נתניהו , מנכ"ל עמותת צבר עולמי מר גרי ויתקין בטקס קבלת הפנים השנתית לחברי גרעין צבר של הצופים באונ' ת"א. אוגוסט 2015. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
אשת ראש הממשלה היום בטקס באוניברסיטת תל אביב/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח אף הוא ברכה מצולמת לאירוע, שבה אמר: "הייתי חניך בתנועת הצופים וגם בני היה, ורעייתי ואני מוקירים מאוד את הפעילות שלכם. אתם באים מכל חלקי תבל, והחלטתם החלטה לא פשוטה – החלטתם לעלות, לשרת בצה"ל ולעשות את דרככם כאן". "כאן נקבע עתיד העם היהודי, ואתם החלטתם לא לשבת בצד. ברוכים הבאים הביתה", הוסיף ראש הממשלה.

תכנית "גרעין צבר" נעשית בשיתוף עם משרד העלייה והקליטה, ארגון "נפש בנפש" והתנועה הקיבוצית. התכנית הוקמה בארצות הברית בשנת 1991 כדי לתת מענה לבוגרי תנועת הצופים בחו"ל, שביקשו לעלות לארץ כקבוצה ולשרת בצבא. עם עלייתם של הצעירים ארצה, עוברים החיילים קליטה המכינה ומכשירה אותם לקראת שירותם הצבאי, שבו הם מלווים באופן צמוד ומתמשך על ידי צוות התכנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גרעין צבר עם הגב' שרה נתניהו , ויו"ר תנועת הצופים מר אלי בן יוסף. בטקס קבלת הפנים השנתית לחברי גרעין צבר של הצופים באונ' ת"א. אוגוסט 2015. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו עם חניכי "גרעין צבר", היום בטקס/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully