וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ה"פנים" של סאבוויי מואשם בקיום יחסי מין עם קטינים

ג'רד פוגל, שהיה נציג רשת המזון המהיר ב-15 השנים האחרונות, מואשם כי שילם לקטינים כדי שיקיימו עמו יחסי מין בבתי מלון יוקרתיים בניו יורק. בביתו נמצאו גם חומרים פדופילים

ג'רד פוגל, דובר חברת סאבוויי לשעבר. AP
הרשת התנערה ממנו. ג'רד פוגל/AP

ג'רד פוגל, שנחשב ל"פנים" של רשת המזון המהיר האמריקנית "סאבוויי", מואשם בשידול קטינים לזנות ובאחזקת חומרים פורנוגרפיים של ילדים ובהפצתם. פוגל מואשם שהיה נוהג לנסוע לניו יורק, שם שילם לקטינים עבור מין שאותם הזמין לבתי מלון יוקרתיים. פוגל יובא היום (רביעי) בפני שופט באינדיאנה ולפי הדיווחים הוא יודה באשמה במסגרת הסדר טיעון, שלפיו יצטרך לשלם פיציים בסף 1.4 מיליון דולר ל-14 קורבנותיו.

הסערה סביב פוגל פרצה בחודש שעבר, כאשר סוכנים של הבולשת הפדרלית (FBI) פשטו על ביתו באינדיאנה. זאת לאחר שמנהלו נעצר חודשיים קודם לכן והואשם בעבירות שקשורות לפורנוגרפיה של ילדים. לאחר חשיפת הפרשה, סיימה חברת הענק את קשריה עם פוגל, שהפך לנציג של הרשת לפני 15 שנה. "אין לנו קשר יותר עם ג'רד ואין לנו תגובה נוספת בנושא", נכתב בדף הטוויטר של החברה אתמול.

לפי הטענות של הרשת, פוגל איבד מאה קילוגרם ממשקלו בזכות אכילת הכריכים של "סאבוויי". משנת 2000 ועד יולי הוא הופיע בפרסומות רבות וקידם את מוצרי החברה, שהחליטה להתנער ממנו בעקבות הסערה.

עוד ידיעות מהעולם
המצוד בתאילנד נמשך: צו מעצר ל"אזרח זר", חיפושים אחר חשודים נוספים
רוסיה: הושג הסכם לאספקת מערכת S-300 לאיראן
מוחקים את ההיסטוריה: דאעש ערף ראשו של ארכיאולוג בכיר בתדמור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully