וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצוד בתאילנד נמשך: צו מעצר ל"אזרח זר", חיפושים אחר חשודים נוספים

צו המעצר מתייחס ל"אזרח זר ששמו לא ידוע", החשוד כי הניח את המטען שגרם למותם של 22 איש. כמו כן, פורסם הקלסתרון שלו. המשטרה מחפשת אחר שני חשודים נוספים, שנצפו במצלמות האבטחה

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

משטרת תאילנד הוציאה היום (רביעי) צו מעצר לחשוד לפיצוץ בבנגקוק, שגרם למותם של 22 בני אדם, רבים מהם תיירים. החשוד הוא "אזרח זר ששמו לא ידוע", שקלסתרון שלו הופץ הבוקר. דובר משטרת תאילנד מסר כי בית משפט אישר את הצו, שכולל סעיפים של רצח בכוונת תחילה ועבירות של שימוש בכלי נשק.

בקלסתרון שהפיצה המשטרה נראה אדם צעיר, בעל צבע עור בהיר, שיער שחור באורך בינוני, זקן דליל ומשקפיים שחורים. דובר המשטרה פרוות ת'וורנסירי טען בריאיון ששודר בטלוויזיה כי החשוד עשוי להיות "ממוצא מעורב". הבוקר טען מפקד המשטרה סומיוט פומפנמיואנג כי החשוד העיקרי היה חלק מרשת ובהמשך פורסמו תמונות של שני חשודים נוספים שנקלטו במצלמות האבטחה. לדבריו, המשטרה מחפשת שני אנשים שלבשו חולצה אדומה ולבנה והופיעו בסרטון שתיעד את הזירה טרם הפיצוץ הקטלני.

לקריאה נוספת בנושא
המשטרה בתאילנד: החשוד בפיצוץ הקטלני בבנגקוק לא פעל לבדו
מתנגדי החונטה, מוסלמים או מהגרים: מי אחראי לפיצוץ בתאילנד?
הפיצוץ בבנגקוק: מצוד אחר חשוד שזוהה במצלמות אבטחה

עמדת זיכרון בזירת הפיגוע בבנגקוק, תאילנד, 9 באוגוסט 2015. רויטרס
נפתח מחדש. מקדש ארוון, היום/רויטרס

"התקפות מהסוג הזה בדרך כלל לא מתוכננות על ידי אדם בודד. אני לא חושד באדם אחד, אלא באנשים רבים", אמר הבוקר פומפנמיואנג במסיבת עיתונאים שכינס בנושא. בנוסף לכך, ב"בנגקוק פוסט" פורסם הבוקר כי החשוד שנראה במצלמות האבטחה הוא "בעל מראה מזרח תיכוני". עוד דווח בעיתון כי המשטרה מצאה בזירה רסיסי כדורי חמישה מ"מ רבים, כפי שהיה במטען שפוצצו גורמים איראניים ב-2012.

במקביל, מקדש ארוון, שנפגע בפיצוץ, נפתח היום מחדש. אנשים רבים הגיעו למקום והניחו פרחים לרגלי הפסל של האל ההינדי ברהמה, שניזוק בפיצוץ. רשת BBC דיווחה כי במקום לא הייתה נוכחות מוגברת של אנשי ביטחון וכי אנשים הורשו להסתובב בחופשיות. רוב הקורבנות של המתקפה היו מקומיים, אולם בין ההרוגים היו גם אזרחים מסין, מהונג קונג, מאינדונזיה, ממלזיה, מסינגפור ואף מבריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully