וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בתאילנד: החשוד בפיצוץ הקטלני בבנגקוק לא פעל לבדו

19.8.2015 / 10:21

דובר משטרת המקומית הודיע כי הרשויות במדינה מחפשות אחר שותפיו של החשוד שתועד במצלמות האבטחה בבירה. "התקפות מהסוג הזה בדרך כלל לא מתוכננות על ידי מפגע בודד", אמר. עוד דווח כי החשוד "בעל מראה מזרח תיכוני"

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

יומיים לאחר הפיצוץ הקטלני בבנגקוק, שגבה את חייהם של לפחות 22 בני אדם והוביל לפציעתם של 123 נוספים, הודיעה המשטרה כי החשוד באירוע לא פעל לבדו. לדברי מפקד המשטרה, סומיוט פומפנמיואנג, הרשויות מחפשות אחר שותפיו של המפגע שתועד במצלמות האבטחה. כמו כן, המשטרה פרסמה קלסתרון של החשוד.

"התקפות מהסוג הזה בדרך כלל לא מתוכננות על ידי אדם בודד. אני לא חושד באדם אחד, אלא באנשים רבים", אמר פומפנמיואנג במסיבת עיתונאים שכינס בנושא. בנוסף לכך, ב"בנגקוק פוסט" פורסם הבוקר כי החשוד שנראה במצלמות האבטחה הוא "בעל מראה מזרח תיכוני". עוד דווח בעיתון כי המשטרה מצאה בזירה רסיסי כדורי חמישה מ"מ רבים, כפי שהיה במטען שפוצצו גורמים איראניים ב-2012.

לטענת מפקד המשטרה, החוקרים טרם הצליחו לאמת את מוצאו של החשוד. עוד נמסר, כי הרשויות בתאילנד טרם מצאו קשר בין מטען החבלה שהושלך אתמול מגשר מעל נהר צ'או פראייה לפיצוץ במקדש ארוואן בבירה.

לקריאה נוספת:
מתנגדי החונטה, מוסלמים או מהגרים: מי אחראי לפיצוץ בתאילנד?
הפיצוץ בבנגקוק: מצוד אחר חשוד שזוהה במצלמות אבטחה
שליח חב"ד בבנגקוק: "מנסים להרגיע את ההורים בארץ"

פיצוץ במרכז בנגקוק, בירת תאילנד, 17 באוגוסט 2015. רויטרס
בתאילנד מחפשים אחר חוליה. כוחות משטרה לאחר הפיצוץ/רויטרס

בתוך כך, המשטרה בתאילנד ביקשה את עזרת תושביה לאיתור החשודים בפיצוץ ואף הציעה פרס כספי. דובר המשטרה המקומית פרסם בטוויטר כי המשטרה תעניק פרס על סך מיליון באט, כ-28 אלף דולרים, תמורת מידע על אודות המפגע ושותפיו.

ראש ממשלת תאילנד, פריות צ'אן אוצ'ה, הודיע אתמול בבוקר כי הרשויות במדינה נמצאות במצוד אחר חשוד במעורבות בפיצוץ שאירע ביום שני במרכז בנגקוק. החשוד נראה במצלמות של מצלמות אבטחה בקרבת אזור הפיצוץ. "הוריתי שהמצלמות ייבדקו מאחר שקיים חשוד אחד, אך לא ברור עדיין מי הוא", אמר. בנוסף לכך הקימו הרשויות מחסומים באזורים תיירותיים בכמה ערים גדולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully