וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תקפו בני נוער באמצע הרחוב ושדדו מהם סמארטפונים

18.8.2015 / 19:04

שלושה נערים מקריית גת נעצרו בחשד שתקפו שני נערים ושדדו מהם מכשירי סמארטפון. עקב התקיפה איבד אחד הנערים את הכרתו. בפעילות סמויה נתפסו החשודים ובחיפוש שערכו השוטרים בביתו של אחד מהם נתפס השלל הגנוב. מחרתיים יוגש נגדם כתב אישום

צילום: חטיבת דוברות המשטרה, עריכה: שניר דבוש

שלושה נערים בני 17-15 מקריית גת נעצרו בשבוע שעבר בחשד שתקפו נערים ושדדו מהם מכשירי סמארטפון. בפעילות סמויה נתפסו החשודים ובחיפוש שערכו השוטרים בביתו של אחד הנערים נתפס השלל הגנוב. מחרתיים יוגש נגדם כתב אישום.

המקרה אירע ביום שלישי שעבר, אז התקבלו כמה דיווחים במוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על צעקות באזור רחוב גאון הירדן בקריית גת. שוטרי סיור הגיעו לכיכר באזור וזיהו כמה נערים שחלקם חבולים ופצועים. הם סיפרו לשוטרים כי הותקפו על ידי שלושה נערים אחרים, שגנבו מהם שני מכשירי סמארטפון. כתוצאה מהתקיפה איבד אחד הנערים את הכרתו ופונה לקבלת טיפול רפואי עם נער נוסף.

עוד בוואלה! NEWS:
חודש לאחר מציאת הגופה: ההורים חשודים במעורבות ברצח בתם
חשד: בן 21 גרר צעירה הלוקה בנפשה לדירה בירושלים - ואנס אותה
"זה הכי נוח": הזוג שוויתר על משכנתא ועבר להתגורר בקרוואן

שוטרים איתרו פלאפונים גנובים בעליית גג בקריית גת. חטיבת דובר המשטרה
הטלפונים שנמצאו בעליית הגג בביתו של אחד הנערים/חטיבת דובר המשטרה

בעקבות המקרה נפתחה במשטרת קריית גת חקירה ובמקביל נערכו סריקות כדי לאתר את החשודים בגניבה ובתקיפה. בשעות שלאחר האירוע הגיעו למשטרת שבעה נערים שמסרו את עדותם לאירוע. "בשלב זה התחלנו לבצע פעולות חקירה מאומצות לצד פעילות סמויה בכדי לנסות ולהתחקות אחר זהות הנערים החשודים במעשה", סיפר רב-סמל ראשון עידו אוזן, חוקר משרד הנוער של משטרת קריית גת אשר טיפל בתיק. "באמצעות תיאור שמסרו המתלוננים, עצרנו ביום שלמחרת שלושה נערים בגילאי 17-15 השוהים בהוסטל בקריית גת", הוסיף.

השלושה נלקחו לחקירה במשטרת קריית גת ובחיפוש שערכו השוטרים בביתו של אחד מהם, נמצאו המכשירים הגנובים כשהם מוחבאים בתוך גרב בעליית הגג. בתחילת החקירה הכחישו החשודים את המיוחס להם, אולם לאחר מכן הודו ואף שיחזרו את האירוע. המכשירים הגנובים הוחזרו לנערים שמהם הם נגנבו.

מעצרם של החשודים הוארך פעמיים בבית משפט השלום באשדוד, ואתמול הוגשה נגדם הצהרת תובע. מחרתיים צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש נגדם כתב אישום בבית המשפט המחוזי באר שבע בגין עבירות השוד. מפקד משטרת קריית גת, סגן-ניצב אבי אלקסלסי, ציין כי מדובר באירוע חמור שבו נערים אלימים תקפו ללא סיבה נערים אחרים ובהמשך שדדו אותם. "מעבר לרצון להחזיר לנערים את אשר נגנב מהם, היה חשוב לנו לתפוס ולעצור את אותה חבורה אלימה בטרם יבצעו עבירות אלימות נוספות", אמר. "פעילות זו היא חלק מפעילות נחושה ונרחבת אותה אנו מבצעים מדי יום בכדי למנוע ולאכוף עבירות אלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully