וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 21 גרר צעירה הלוקה בנפשה לדירה בירושלים - ואנס אותה

18.8.2015 / 17:15

על פי החשד, הצעיר הבחין בצעירה ברחוב, גרר אותה לבית בנווה יעקב שאליו פרץ ושם ביצע את המעשה. השוטרים הגיעו למקום לאחר ששמעו צרחות ותפסו את החשוד, שטען להגנתו כי היחסים היו בהסכמה. היום החליט בית המשפט לשחררו לביתו

נערה יושבת על מיטה. ShutterStock
"החשוד טען כי הבחורה הייתה דומיננטית ביחסי המין"/ShutterStock

חוקרי תחנת שפט במשטרת ירושלים עצרו השבוע צעיר בן 21 בגין אונס צעירה כבת 20, לוקה בנפשה, בבית של אדם זר בעיר, שאליו פרץ. החשוד הובא היום (שלישי) להארכת מעצרו בבית משפט השלום בבירה, שם שוחרר למעצר בית.

על פי חשד המשטרה, לפני כמה ימים הבחין הצעיר בצעירה ברחוב, גרר אותה לבית בשכונת נווה יעקב שאליו פרץ ושם ביצע את המעשה. בזכות זעקותיה של הצעירה, הוזעקה למקום משטרה על ידי השכנים. ברגע שהבחין במשטרה ניסה החשוד להימלט ונתפס כעבור זמן קצר.

בחקירתו במשטרה הכחיש החשוד את המיוחס לו וטען כי יחסי המין שקיימו השניים נעשו בהסכמה. במהלך הדיון, אמר נציג המשטרה, רב-סמל ראשון ניר בן חיים: "המשיב נחקר והתייחס לעניין החשדות נגדו. בעניין עבירת האונס, הוא טען שהבחורה הייתה דומיננטית ביחסי המין. את שאר העבירות הכחיש". כמו כן, לצעיר מיוחסת עבירה של הסגת גבול.

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה ליועמ"ש: אשר לחקור ח"כ טיבי על תקיפת שומרים בברזילי
"התרסקנו": שנים אחרי פרשת האיברים, המשפחות עדיין בטראומה
נעצר בחשד למעשה מגונה ברכבת: "לא ראיתי את אשתי זמן רב"

בבית המשפט ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים נוספים, לאחר שמעצרו הוארך כבר כמה פעמים במהלך השבוע. בא כוחו של הצעיר, עו"ד שי ויזלברג, קרא לשחררו למעצר בית וטען כי מאז הארכת המעצר הקודמת ועד היום, החשדות כנגד הצעיר "לא התחזקו ולו במילימטר".

בית המשפט, כאמור, החליט להיענות לבקשה, ונימק את החלטתו בהיעדר עבירות קודמות לצעיר, ובכך שמדובר בהארכת מעצר שלישית. עם זאת, המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע ודיון בעניינו יתקיים בקרוב בבית המשפט המחוזי בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully