וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שעות: נמצאו שרידי המטוס האינדונזי שהתרסק במזרח המדינה

גורם במשרד התחבורה אישר כי שרידי המטוס של חברת "טריגאנה אייר" שעמו אבד הקשר הבוקר ועליו 54 איש, אותר במזרח מחוז פפואה. לאינדונזיה היסטוריה של שלל תאונות אוויריות קטלניות

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

הריסות המטוס האינדונזי שנעלם הבוקר במזרח המדינה נמצאו הערב (ראשון) במחוז פפואה לאחר שעות של חיפושים – כך נמסר ממשרד התחבורה בג'קרטה. על המטוס, של חברת "טריגאנה אייר", היו 54 נוסעים ואנשי צוות. לא ברור אם מישהו הצליח לשרוד את התאונה האווירית.

המטוס של חברת "טריגאנה אייר" מדגם ATR42-300 איבד קשר עם רשות התעופה סביב השעה 15:00 שעון מקומי. המטוס המריא משדה התעופה סנטאני בבירת המחוז ג'איאפורה והיה בדרכו דרומה לעבר אזור אוקסיביל ההררי והמיוער. תושבים דיווחו כי ראו התרסקות של מטוס באזור והם אלו שחשפו את שרידו המטוס. "התושבים סיפקו מידע על כך שהמטוס התרסק לתוך הר טנגוק", נמסר מטעם האחראי על התחבורה האווירית באינדונזיה.

עוד ידיעות מהעולם
מצב חירום הוכרז באקוודור עקב חשש מהתפרצות הר געש. צפו
בנו של בן לאדן: "לתקוף את תל אביב, וושינגטון, לונדון ופריז"
סין: 112 הרוגים, 95 נעדרים. חשש לפיצוצים נוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטוס טריגאנה אייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת התעופה נמצאת ברשימה השחורה של האיחוד האירופי מאז 2007. חברות תעופה שנמצאות ברשימה לא מורשות לפעול במרחב האווירי של האיחוד בשל חשש לגבי תקני הבטיחות שלהן או בשל תקנות סביבתיות במדינות המוצא שלהן.

לפי נתוני אתר airfleets.com, לחברת התעופה יש צי של 14 כלי טיס, מהם עשרה מהדגם שהתרסק היום ועוד ארבעה מדגם Boeing 737. עוד עולה מהנתונים כי גילם הממוצע הוא 26.6 שנה. מאז החלה החברה את פעילותה ב-1991, אירעו בטיסותיה 14 תקריות חמורות שונות. פרט להתרסקות האחרונה, "טריגאנה אייר" איבדה עשרה ממטוסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully