וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב סתיו מגיב להסתה נגדו: "חוץ מלשים פרס על ראשי, עשו הכול"

16.8.2015 / 19:41

המשטרה הודיעה לרב כי תאבטח אותו בעקבות איומים על חייו. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS סיפר על ההסתה בתקשורת החרדית נגדו בתגובה להקמת רשת הגיור האלטרנטיבית: "שמו תמונה מאיימת וכתבו האיש הזה מסוכן"

עומר מירון

הרב דוד סתיו התייחס היום (ראשון) לראשונה לאבטחה שהוצבה סביבו בעקבות האיומים על חייו, שהגיעו לאחר הודעתו על הקמת רשת גיור אלטרנטיבית. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS אמר הרב כי "כל מי שקרא את העיתונות החרדית בסוף השבוע לא יכול היה להתעלם מההתלהמות ומההסתה". לדבריו, "כאשר שמים תמונה מאיימת, עם כותרת בצבעים אדומים גדולים 'האיש הזה מסוכן', חוץ מלשים מפרס על ראשי לא היה חסר הרבה".

במהלך סוף השבוע הודיעה המשטרה לרב סתיו כי הוא מוגדר אישיות מאוימת וכי היא שולחת ניידות משטרה לאבטח את ביתו. הרב טען כי במשטרה לא חלקו איתו את המידע ורק עדכנו אותו שהם מאבטחים אותו. הרב סיפר כי למרות האיומים, הוא מקבל גם הרבה מאד תמיכה בציבור החרדי, שמביע, לדבריו, "שאט נפש מהסגנון ומההשמצות".

לקריאה נוספת בנושא
על רקע הקמת מערך הגיור החדש: איומים על חייו של הרב סתיו
וואלה, הבנתי: האם מערך הגיור העצמאי מציג אלטרנטיבה אמיתית?
"מבצעי תג מחיר": העיתונות החרדית נגד יוזמי רשת בתי הדין לגיור

הרב דוד סתיו. עומר מירון
"אין לנו עניין לערער על מעמדה של הרבנות". הרב דוד סתיו/עומר מירון

לדבריו, המהלך שלו הוא שותף, להקמת רשת גיור חלופית, הוא מאמץ חשוב שנועד למנוע התבוללות. "אין לנו עניין לערער על מעמדה של הרבנות. יש לנו עניין בגיור כהלכה. גם הרבנות הראשית תתעשת ותבחן את הנושא ותראה שלא כצעקתה ושאפשר להכיר בגיורים האלה".

הרב סתיו סיפר כי הוא העריך שבעקבות הקמת רשת הגיור יהיו תגובות זועמות: "ציפינו לרעש ענייני יותר, אבל אנחנו נחושים ומתמידים, הבוקר התקשר אליי הרב רבינוביץ'. אנחנו ממשיכים קדימה, חזקים, נחושים, לא נענה ולא נגיב, נתמודד עניינית ונצליח".

על אף שהוא אינו חושש מהאיומים, הרב סתיו סיפר כי הוא החליט לשנות מעט סדר יומו. "אני לא מגיע למקומות שאנשים יכולים להיות מוסתים נגדי. מעדיף להסתובב במקומות בהם אני מרגיש בטוח", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully