וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתגובת הגברים כשסבתא ונכדתה מנצחות אותם בכדורגל

14.8.2015 / 11:34

גירל פאואר על המגרש: כדורגלניות מקצועיות מחופשות לסבתא ולנכדתה התפרצו למשחק כדורגל לבנים ומוכיחות להפתעת השחקנים שהן הרבה יותר טובות מהם. קבלו את התשובה הנשית לפרסומת של אגאדיר

mxmantv

גמר גביע העולם לנשים שנערך השנה היה משחק הכדורגל הנצפה ביותר בתולדות הטלוויזיה האמריקאית - ועדיין ספורטאיות רבות ממשיכות לחוות על בשרן את חוסר השיוויון בין המינים, שבא לידי ביטוי במשכורותן ובסיקור התקשורתי המועט שהן זוכות לו. חברי MaxMan.tv החליטו להביע את תמיכתם בספורטאיות בדרך שתסתום פיות של כמה גברברים שוביניסטים שחושבים שכדורגל זה רק לגברים - ולשלוח כדורגלניות בתחפושת להשתתף במשחק כדורגל של גברים - כשלשחקנים אין שום מושג שמדובר בכדורגלניות מקצועיות.

קבלו את הכדורגלנית הברזילאית רחל בנטי בתפקיד הנערה השברירית שלבושה בשמלה אדומה קצרה ועקבים, ואת הכדורגלנית הצרפתייה אליס פוגריי בתפקיד סבתה הקשישה נטולת השיניים. שתיהן שחקניות כדורגל מקצועיות שבאמתחתן שפע של הישגים ספורטיביים מכובדים, כשאליס נבחרה גם לסגנית הראשונה באליפות העולם בכדורגל בסגנון חופשי. הבנות הסתירו את זהותן כדי לראות אילו תגובות יקבלו מהשחקנים ברגע שיכנסו למשחק.

כדורגלניות בתחפושת מוכיחות לגברים שהן יודעות לשחק יותר טוב מהם. יוטיוב, צילום מסך
כוח נשי על המגרש/צילום מסך, יוטיוב

כשמשחק הכדורגל של הבנים יוצא לדרך, בנטי מחליטה להיכנס למגרש על אפם וחמתם של השחקנים. "אני גם משחקת כדורגל", היא אומרת לאחד הגברים שמשיב לה "אבל את נראית כאילו את הולכת לקניון". השחקנים התעלמו מבנטי ולא מסרו לה את הכדור גם כשקראה להם לעשות זאת. אחרי כמה דקות נכנסה למגרש פוגריי בתפקיד הסבתא כדי לעזור לנכדתה, בנטי, שזייפה נפילה על המגרש. הנכדה ביקשה מהשחקנים שיתנו לסבתא שלה להצטרף למשחק - מה שלגמרי גרם לשחקנים לאבד את סבלנותם.

עוד באותו נושא

שוטרת תפסה נהג מונית שחנה בניגוד לחוק - והרימה את רכבו באוויר

לכתבה המלאה
הכדורגלניות המקצועיות אליס פוגריי (מימין) ורחל בנטי (משמאל). פייסבוק, צילום מסך
הכדורגלניות המקצועיות אליס פוגריי/צילום מסך, פייסבוק

רק אז, החליטו הבנות להוריד את המסכות ולהפגין ביצועים מרשימים על המגרש להפתעת הבנים שהבינו שיש להם עסק עם שתי כדורגלניות מקצועיות בתחפושת. מהמשחק הזה הם למדו שאסור לשפוט אדם על פי מינו או המראה החיצוני שלו. בנות, אנחנו איתכן.

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully