וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים חטפו גבר ברחוב ותקפו אותנו מינית - האם זו מתיחה?

מצלמת אבטחה בגאורגיה תיעדה חבורת נשים חוטפת גבר מתחנת אוטובוס ומספר דקות לאחר מכן הוא נראה נמלט מהן בתחתונים. התיעוד זכה למאות אלפי צפיות, אבל יש מי שמטיל ספק באמינותו

צילום חובבים, יוטיוב

חבורת נשים תועדה כשהיא חוטפת גבר שעומד לתומו בתחנת אוטובוס, והוא הצליח להימלט מהן – בתחתונים בלבד. התקרית צולמה והפכה לוויראלית, אך כמובן שמיד עלו טענות בדבר המופרכות של הסרטון ואמינותו המוטלת בספק.

בצילומים של מצלמת אבטחה מהעיר כותאיסי בגאורגיה, נראה גבר עומד בתחנת אוטובוס ברחוב שומם, כאשר לפתע נעצר לידו רכב ובתוכו קבוצת נשים. אחת מהן נראית כשהיא פותחת את החלון בכדי לדבר איתו ואז יוצאת מהרכב ,יחד עם עוד שתי חברות ושלושתן דוחפות אותו אל המושב האחורי של הרכב שנמלט מהמקום.

בתקשורת המקומית דווח כי המשטרה פתחה בחקירת מקרה החטיפה, אולם לאחר שהסיפור פורסם ברחבי העולם – צץ לפתע ברשת סרטון נוסף, שצולם במצלמת אבטחה אחרת בעיר. בסרטון השני נראית אישה ניגשת לגבר ברחוב בכדי לשאול אותו מה השעה – ואז לפתע מתנפלת עליו בנשיקה לוהטת. שניות לאחר מכן נראה הגבר שנחטף בסרטון הראשון רץ ברחוב בתחתונים בלבד, כשהרכב עם הבחורות רודף אחריו.

חבורת נשים חטפה גבר באמצע הרחוב ותקפה אותו מינית. צילום מסך
האם זה קרה באמת?/צילום מסך

שני הסרטונים צברו כבר מאות אלפי צפיות, אולם הסרטון השני העלה גם הרבה גבות ברחבי העולם של צופים שהטילו ספק באמינות הסיפור כולו. חדי העין ביניהם הבחינו כי בשני הסרטונים מופיעה על תחנת האוטובוס מודעת פרסומת של חברת קפה, שכל הנראה עומדת מאחורי הסרטונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully