וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמניות בביקיני מול זקפה - מתיחה משעשעת או הטרדה מינית?

11.7.2015 / 11:18

מישהו החליט לבדוק כיצד יגיבו דוגמניות בביקיני כאשר אחד מעוזרי ההפקה חושף זקפה מביכה במכנסיו. התוצאה הניבה ביקורת נוקבת וטענות להטרדה מינית

דוגמניות בביקיני מול זקפה - מתיחה משעשעת או הטרדה מינית?/Weberz Way Films & Filmblock Productions

בדיוק כשחשבתם שכבר ראיתם את כל סרטוני המתיחות האפשריים, מגיע מישהו שמחליט לשבור שיא חדש. סרטון שעלה בשבוע שעבר לפייסבוק וכבר צבר מעל לשלוש מיליון צפיות בודק כיצד יגיבו דוגמניות לוהטות בביקיני כאשר אחד מעוזרי ההפקה לא מצליח לשלוט בהתלהבות וחושף זקפה מביכה במכנסיו. האם התוצאה משעשעת או שמה מדובר בכלל בהטרדה מינית?

לדוגמניות נאמר שהן משתתפות בצילומי אודישן לסרט עם השחקן שיה לה בוף ולכן העמידו אותן בביקיני לפני מסך ירוק. לידן הוצב עוזר תאורן שמחזיק מחזיר אור כשלפתע, מול עיניהן, הוא מציג זקפה אדירה במכנסיו. התגובות של הדוגמניות נעות בין שעשוע וגיחוך למבוכה.

באתר styleite שדיווח על הסרטון נטען כי מדובר בהטרדה מינית לכל דבר. הם מציינים כי בסרטון נראית רק תגובה מלאה של דוגמנית אחת, מה שמוביל אותם לתהות האם שאר התגובות של הדוגמניות קילקלו את ה"הומור". הם מציינים כי גם התגובות לסרטון מטרידות לא פחות, כאשר חלק מהגולשים טוענים כי ההטרדה הזו מוצדקת, כיוון שהדוגמניות לובשות ביקיני ומרחו על גופן שמן גוף- אז כמובן שזה אומר שהן רוצות שינפנפו להן באיבר מין מול העיניים.

מה אתם אומרים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully