וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער הכחיש חזרה לפוליטיקה, דיסקין הודיע: "לא בשלב זה"

בכיר הליכוד לשעבר מיהר לדחות פרסום בערוץ 10 לפיו הוא חוזר לחיים הפוליטיים, פחות משנה לאחר פרישתו. ראש השב"כ לשעבר: "לא מצאתי את הלהט הנדרש לקפוץ אל המים הפוליטיים". דיווח בערוץ 1: פירון פורש, אלעזר שטרן יחליפו

צילום: עומר מירון, גדעון צנטנר, עריכה: טל רזניק

גדעון סער, מבכירי הליכוד לשעבר, רמז בכנס פעילים שנערך בשבוע שעבר בפתח תקווה על כוונתו לשוב לפוליטיקה – כך דווח הערב (ראשון) בחדשות ערוץ 10. עם זאת, סער, שפרש מהחיים הפוליטיים רק לפני פחות משנה, מיהר להכחיש את הדיווח. "לשואלים: לא הודעתי בשבוע שעבר על תום פסק הזמן", צייץ בטוויטר. "אמרתי, ולא בפעם הראשונה, שטיבו של כל פסק זמן - להסתיים. כשזה יקרה - כולכם תדעו זאת. ממני".

עוד חדשות:
נתניהו לא הראשון: היסטוריה של התערבות ישראלית בענייני ארה"ב
פיגוע בכביש 443: ישראלי נדקר בגבו בזמן שתדלק, המחבל חוסל
"ואז אסי אמר לי: עקרתי לו את העיניים עם המבט שהוא נתן לי"

ישיבת ממשלה, יולי 2014. אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
גדעון סער בימיו כשר הפנים/מערכת וואלה! NEWS, אלכס קולומויסקי

גם ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, החליט שלא להיכנס לפוליטיקה בשנים הקרובות. בפוסט שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו הוא כתב את ההודעה ששלח למקורביו לאחרונה, ובה הסבר להחלטה. "זו הייתה עבורי תקופה מרתקת אם כי לא קלה מבחינה נפשית", כתב. "הלבטים האישיים היו מתישים והלחצים מחברים קרובים ורחוקים ומפוליטיקאים היו רבים ומבלבלים. כולם ידעו להסביר לי מדוע אני 'צריך לעשות את זה – ועכשיו'. אולם, אני חייב לומר שמאז פרשתי במאי 2011, חשתי בתוך תוכי רצון עז לקחת 'פסק זמן' מקבלת החלטות וגם מלהנהיג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יובל דיסקין, 14 ביוני 2015. ראובן קסטרו
לא כרגע. יובל דיסקין/ראובן קסטרו

"יש בי דחף עז לחיות כאחד האדם, להתמודד עם החלטות של יום יום ולא עם החלטות גורליות של חיים ומוות", הוסיף דיסקין. "רציתי ועודני רוצה לעשות בעת הזו דברים אחרים ממה שעשיתי בעבר ואולי לממש גם כמה חלומות אישיים שנדחו שנים ארוכות מדי. לצערי, על אף שאני מבין את חשיבות התקופה הנוכחית, את המאבק הקריטי על הדרך ועל פניה של החברה והמדינה, לא מצאתי את הלהט הנדרש לקפוץ אל המים הפוליטיים".

מן העבר השני, בערוץ 1 דווח הערב כי שר החינוך לשעבר, חבר הכנסת שי פירון (יש עתיד), עומד לפרוש מהכנסת. על פי הדיווח, פירון קיים בימים האחרונים התייעצויות אינטנסיביות לקראת הפרישה מהכנסת, והמועד עדיין לא נסגר סופית. אם אכן יחליט לפרוש, חבר הכנסת לשעבר אלעזר שטרן צפוי להחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully