וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הביע צער על מות סעד דוואבשה: לא נסבול טרור מכל צד שהוא

8.8.2015 / 21:20

ראש הממשלה התייחס למותו של אבי המשפחה מכפר דומא, לאחר שביתה הוצת לפי החשד על ידי מחבלים יהודים. "אנחנו מפעילים את כל הכלים שעומדים לרשותנו כדי לתפוס את הרוצחים", אמר

צלם: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע הערב (שבת) צער עמוק על מותו של סעד דוואבשה, שנפצע אנושות בפיגוע ההצתה בכפר דומא ומת לפנות בוקר מפצעיו. נתניהו טען כי הממשלה משתמשת בכל הכלים שעומדים לרשותה כדי לתפוס את המחבלים וכי ישראל "לא תשלים עם טרור מכל צד שהוא".

"אני מביע צער על מותו של סעד דוואבשה", אמר נתניהו. "בשבוע שעבר, כאשר ביקרתי את בני המשפחה בבית החולים, הבטחתי שנפעיל את כל הכלים שעומדים לרשותנו כדי לתפוס את הרוצחים ולמצות איתם את הדין, וכך אנו עושים".

לדבריו, "השבוע, בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, קיבלנו החלטות שיסייעו להילחם במחוללי טרור, לרבות שימוש במעצרים מנהליים וקידום הצעת חוק הטרור. לא נשלים עם טרור מכל צד שהוא", הדגיש ראש הממשלה.

לקריאה נוספת בנושא
מצבם של ריהאם ומוחמד דוואבשה משתפר; עדיין נשקפת סכנה לחייהם
"אטינגר מקור הרשע": בבית האבלים בדומא דורכים על תמונת נכד כהנא
בנט ל"ניו יורק טיימס": "נילחם בטרור היהודי בכל אמצעי שעומד לרשותנו"

אבי המשפחה שביתה הוצת בידי מחבלים יהודים נטמן בכפרו. יותם רונן
הרוג שני מהפיגוע בכפר דומא. הלוויית סעד דוואבשה, היום/יותם רונן

הבוקר, עם מותו של סעד, עלה לשניים מספר ההרוגים בפיגוע, שמיוחס לגורמים יהודיים קיצונים - אחרי שבנו התינוק של דוואבשה, עלי, מת בשריפה שפרצה בבית מיד עם ההצתה. גופתו של האב נמסרה לידי גורמי רפואה פלסטיניים, ומסע הלוויה יצא משכם לכיוון הכפר דומא - שם הוא נקבר לצד בנו בהשתתפות מאות אנשים. בסוף ההלוויה הבעירו כמה עשרות צעירים צמיגים בכניסה לכפר, אך מעבר לכך לא נרשמו הפרות סדר משמעותיות נוספות.

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת), שהשתתף בהלוויה, תקף את ממשלת ישראל. "המחבלים היהודים שורפים בתים ואף טרוריסט אחד לא נעצר", אמר. "מי שתומך ומסבסד את מפעל ההתנחלויות יוצר אקלים נח לטרוריסטים האלה להמשיך לשרוף ולהרוג. במקום שגודעים עצים, שורפים אנשים. 'מדינת יהודה' היא הבן החוקי של ממשלת ישראל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הלוויתו של סעד דוואבשה שנרצח בפיגוע ההצתה בכפר דומא, 8 באוגוסט 2015. יותם רונן
מסע ההלווייה, היום/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully