וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבם של ריהאם ומוחמד דוואבשה משתפר; עדיין נשקפת סכנה לחייהם

שלומי גבאי

8.8.2015 / 17:55

בבית החולים "שיבא" מאושפזים אם המשפחה ובנה בן הארבע, שנפצעו באורח קשה בהצתת ביתם בכפר דומא. על אף השיפור במצבם, השניים לא יצאו מכלל סכנה. "ייקח זמן. בכוויות מדברים על ריצה למרחקים ארוכים"

צילום: שלומי גבאי עריכה: מתן חדד

במקביל לידיעה הבוקר על כך שסעד דוואבשה מת מפצעיו בבית החולים סורוקה בבאר שבע, בבית החולים שיבא בתל השומר עדיין נאבקים על חייהם של אם המשפחה והבן בן הארבע, שנפצעו באורח קשה מהצתת ביתם בכפר דומא בידי מחבלים יהודים. מבית החולים נמסר כי מצבם משתפר, אך הבהירו כי עדיין נשקפת סכנה לחייהם.

"האימא במצב קשה, עדיין נשקפת סכנה לחייה", סיפרה ד"ר יעל חביב ידיד, מנהלת היחידה לטיפול נמרץ על מצבה של ריהאם. לדבריה, "ייקח זמן. בכוויות מדברים על ריצה למרחקים ארוכים. היא נמצאת בתהליך זיהומי חריף ולא יצאה מכלל סכנה", הוסיפה.

ד"ר מרינה רובינשטיין, רופאה בכירה בבית החולים, אמרה כי מצבו של מוחמד בן הארבע הולך ומשתפר. אתמול הוא התעורר מהתרדמת שבה היה שרוי בשבוע האחרון והחל לתקשר עם הסביבה. "ניתקנו אותו ממכשיר הנשמה. הוא אכל אתמול ארטיקים והוא מזהה את בני המשפחה", אמרה. "הוא עבר ניתוח ראשון, אחד מתוך סדרת ניתוחים. הוא יצטרך השתלות עור ואנחנו מקווים שימשיך להתקדם".

בכירי הרשות הפלסטינית בביקור פצועי משפחת דוואבשה, יולי 2015. מען, אתר רשמי
בכירי הרשות הפלסטינית מבקרים את מוחמד דוואבשה, בשבוע שעבר/אתר רשמי, מען

הבוקר, עם מותו של סעד, עלה לשניים מספר ההרוגים בפיגוע, שמיוחס לגורמים יהודיים קיצונים - אחרי שבנו התינוק של דוואבשה, עלי, מת בשריפה שפרצה בבית מיד עם ההצתה. גופתו של האב נמסרה לידי גורמי רפואה פלסטיניים, ומסע הלוויה יצא משכם לכיוון הכפר דומא - שם הוא נקבר בלוויית מאות אנשים.

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת), שהשתתף בהלווייה, תקף את ממשלת ישראל. "המחבלים היהודים שורפים בתים ואף טרוריסט אחד לא נעצר", אמר. "מי שתומך ומסבסד את מפעל ההתנחלויות יוצר אקלים נח לטרוריסטים האלה להמשיך לשרוף ולהרוג. במקום שגודעים עצים, שורפים אנשים. 'מדינת יהודה' היא הבן החוקי של ממשלת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully