וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בליכוד המקורב לנתניהו: לא מבינים על מה ריבלין מתבכיין

משה שטיינמץ

7.8.2015 / 13:50

בעקבות הראיונות של נשיא המדינה בכלי התקשורת, גורמים בסביבת ראש הממשלה הביעו תמיהה על דבריו של ריבלין, שציפה מנתניהו לגנות את מסע ההסתה נגדו: "לא שמענו אותו מגנה את התמונות שבהן הוצג נתניהו במדי נאצים"

צילום: עומר מירון, שי מכלוף, עריכה: ניר חן

(ריאיון של ראובן ריבלין לוואלה! NEWS)

בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו הביעו היום (שישי) תמיהה על דבריו של נשיא המדינה ראובן ריבלין שאמר כי ציפה מנתניהו לגנות את ההשמצות והאיומים נגדו השבוע ברשתות החברתיות לאחר שדיבר בגנות רצח הפעוט עלי דוואבשה. "לא שמענו את ריבלין מגנה את התמונות שבהן הוצג נתניהו במדי נאצים", אמר מקורב לראש הממשלה.

ריבלין הביע את עמדתו בנושא בראיונות לכלי תקשורת שונים בימים האחרונים. "אם היו אומרים על כל אחד משרי הממשלה את הדברים שאמרו על נשיא המדינה, הייתי קם ואומר חד-משמעית את דבריי", אמר לאחר שנשאל אם היה מצפה שנתניהו יצא נגד ההסתה. "אם היו אומרים על מישהו שהוא שונא ישראל, והייתי חושב שחשוב להגיב, הייתי קם ואומר זאת".

עוד על ההסתה נגד ריבלין:
ריבלין: רגע לפני שקוראים "נאצי" - לזכור שבצד השני יש בן אדם
ריבלין: "לא לחכות לרגע האמת כדי להילחם בהסתה"
דעה | סימנתם את האיש הלא נכון

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ישיבת סיעת הליכוד, 13 ביולי 2015. יותם רונן
"קורא לכל חלקי העם להתלכד נגד הקנאות". נתניהו/יותם רונן

בעקבות הדברים של ריבלין מלשכת ראש הממשלה נמסר: "כל מסעי השיסוי וההשמצות נגד אנשי ציבור ונשות ציבור, לרבות התמונות שבהן הוצגו הנשיא וראש הממשלה במדי נאצים, ראויים לגינוי מצד בכירי המדינה. ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא לכל חלקי העם להתלכד בשעה זו נגד הקנאות, האלימות והטרור".

בכיר בליכוד המקורב לראש הממשלה התייחס הבוקר לדברי ריבלין. "קשה להבין על מה רובי ריבלין מתבכיין", אמר הבכיר. "לא שמענו ממנו אף מילה על מסע השיסוי נגד ראש הממשלה. לא שמענו אותו מגנה את התמונות שבהן הוצג נתניהו במדי נאצים".

כתובת נאצה נגד הנשיא ראובן ריבלין הופצה בפייסבוק, אוגוסט 2015. פייסבוק, אתר רשמי
"מעליב ומכעיס". ריבלין בכאפייה/אתר רשמי, פייסבוק

בריאיון לוואלה! NEWS דיבר ריבלין על יחסיו עם ראש הממשלה ואמר: "הוא ראש הממשלה ואני נשיא המדינה. אלה יחסים שהיו בעבר באמת בין דוד בכור לילד קטן. ראה, אני הייתי בן עשר כשהוא נולד, הייתי אפילו בברית שלו". ריבלין ציין כי נתניהו הוא "אדם מאוד קר ויודע להתאפק, אז שום דבר לא מרגש אותו. וזה טוב, ראש ממשלה צריך לא להתרגש", הוסיף.

על מסע ההסתה ברשת ועל פרסום תמונתו בכאפייה בתחילת השבוע אמר ריבלין: "אלה דברים שברמה האישית יכולים להיות מעליבים או מכעיסים. אני יודע מה הן העשיות שלי וההשתדלויות שלי למען עמי וארצי, ואני יודע גם מי אלה המשמיצים. הקנאים, החדורים בהחלטה נחושה שכל מי שלא מסכים איתם הוא אויב העם. ברמה האישית אני מוכרח לומר שאיני כזה שיבטל אחת מתכניותיי בגלל חשש אישי. כי אני באמת לא מפחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully