וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אח של פליטת ריאליטי גנב זהות מאבטח נתניהו והקים מעבדת סמים"

6.8.2015 / 20:31

אב ובן נעצרו לאחר שבדירתם ביפו התגלתה מעבדה לייצור הידרו. אח של מגישת טלוויזיה מוכרת נעצר עמם בחשד שהיה שותף בהפקת הסמים וזייף תעודת זהות ששימשה להסתרת זהות בעל הדירה. התעודה הורכבה מפרטי תושב הצפון ומתמונת מאבטח ראש הממשלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
החשודים טענו כי המשכיר נעל אותם בדירה. מעצרו של מוסטפא אבו רמאדן בדירה ביפו/מערכת וואלה, צילום מסך

בפרשה הזו יש די מרכיבים לסיפור בלשי מרתק: דירת מגורים שבה מעבדת סמים בשווי מיליוני שקלים, חשוד מרכזי שנחשב על ידי המשטרה כזייפן מספר 1 בישראל ואחותו היא פליטת ריאליטי ודמות טלוויזיונית מוכרת, וניסיון להתחזות למאבטח של ראש הממשלה בנימין נתניהו. ואולם, חוקרי משטרת תל אביב הצליחו אתמול (רביעי) לפענח את הפרשה הסבוכה ולהביא למעצרם של שלושה חשודים.

תחילתה של הפרשה היא בחודש אפריל האחרון, אז הגיעו בלשי מרחב יפתח לדירת מגורים בכיכר חאג' כחיל ביפו. מדובר בדירה גדולה במיוחד שבעליה חילקו אותה לשלוש דירות. שתיים מהן הושכרו לדיירי משנה ואילו החלק השלישי נותר, על פי חשד המשטרה, בידי בעליה - אב ובן תושבי העיר.

עוד בוואלה! NEWS:
פיגוע דריסה בשומרון: שני פצועים קשה ואחד קל, הנהג נורה
נתיבי איילון נחסמו לתנועה בשל כלי רכב חשוד - ונפתחו מחדש
"שערי צדק" לצעירה שנאנסה בידי גבר שהתחזה לרופא: לא אחריותנו

כשנכנסו הבלשים לחלק השלישי של הדירה הם הופתעו לגלות מעבדת הידרו ענקית. במקום נתפס סם מסוג הידרו באיכות משובחת ביותר במשקל 33 ק"ג ובשווי של יותר משלושה מיליון שקלים. בדירה נתפסו האב ובנו, מוסטפא אבו רמאדן בן 51 ומוחמד אבו רמאדן בן 18, אולם הם טענו כי השכירו את הדירה לאדם אחר וכשהגיעו לפגוש את הדייר השוכר הוא נעל אותם בפנים ונעלם. במהלך החקירה הם הציגו לחוקרים את חוזה השכירות וכן העתק של תעודת זהות של השוכר.

בשל הגרסה הזו של האב ובנו התקשו במשטרה לקשור אותם למעבדת הסמים. לאחר כמה ימי מעצר, שבמהלכם ניסו השוטרים לאתר את משכיר הדירה, החליט בית המשפט בתל אביב לשחרר את השניים מבלי שיוגש נגדם כתב אישום.

החוקרים הגיעו לחשוד באמצעות טביעות אצבע ו-DNA שהתגלו במעבדה

במשטרת תל אביב התעקשו להמשיך ולחקור את העניין. החקירה הופקדה על צוות חקירה מיוחד ביפתח (צח"מ יפתח) בפיקודו של רב-פקד אסף ברנס. במהלך החקירה, הצליחו החוקרים לאתר את בעל תעודת הזהות של המשכיר והתברר כי מדובר בתושב הצפון שעובד למחייתו במפעל באזור מגוריו. הוא טען כי לא ביקר בתל אביב מזה כמה שנים ואף לא הכיר את הדירה. בשלב זה הבינו במשטרה כי מפעילי המעבדה השתמשו בזהותו כדי להרחיק מהם את החשד. עוד גילו החוקרים כי התמונה שהופיעה בתעודת הזיהוי אינה תואמת לזהותו של בעל התעודה מהצפון והיא שייכת לאחד ממאבטחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

החוקרים המשיכו לחקור את הפרשה וגילו טביעות אצבע ו-DNA על ציוד רב במעבדת הגידול, בין היתר על הצמחים ועל הקירות הפנימיים של המבנה. בבדיקת השוואה של הממצאים התברר כי הם שייכים לתושב תל אביב שנעצר לפני כחודשים על ידי היאחב"ל כמי שניסה לבצע את אחד ממעשי זיוף הכסף המשמעותיים בשנים האחרונות וזכה בכינוי "זייפן מספר 1 בישראל". על פי החשד, הוא ושותפיו ניסו להציף את כלכלת ישראל בעשרות אלפי מטבעות של עשרה שקלים מזויפים. החשוד הוא עודד רון, אח של דנה רון, מגישת הטלוויזיה בהווה ופליטת ריאליטי בעבר. שמו של עודד רון מוכר בעולם העברייני והוא נחשב ידוע בזכות כישורי הזיוף שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מעבדת סמים בכפר ורבורג, מרץ 2015. חטיבת דובר המשטרה
מעבדת סמים שהתגלתה על ידי המשטרה, מרץ האחרון/חטיבת דובר המשטרה

חוקרי צח"מ יפתח החלו לחקור באופן סמוי את המעורבות של רון ליתר המעורבים בפרשה. הם הגיעו לבית המעצר שבו הוא מוחזק ואספו את שקית הפיקדון שבה הונחו חפציו ברגע המעצר. בין חפציו היו כמה שקלים במזומן, ארנק, טלפון נייד ודיסק נייד. כשהציצו לדיסק מצאו החוקרים צילום של שתי תעודות זהות ועותק של חוזה השכירות. על פי החשד, רון נטל את זהות תושב הצפון וצירף לו את תמונת מאבטח ראש הממשלה ובאמצעות השילוב ביניהם יצר זהות חדשה ופיקטיבית. אתמול בצהריים יצאו בלשי יפתח ועצרו מחדש את מוסטפא אבו רמאדן, את מוחמד אבו רמאדן ואת עודד רון שעל פי החשד עמד מאחורי המעבדה ותרגיל הזיוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully