וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דריסה בשומרון: שני פצועים קשה ואחד קל, הנהג נורה

השלושה נפגעו מרכב בעל לוחית זיהוי ישראלית בין שילה ועפרה. הנהג, כנראה פעיל חמאס, נורה בידי כוח צה"ל והתהפך, ומצבו קשה. הפצועים קשה, שספגו פגיעה רב-מערכתית, פונו במסוק. נתניהו: "תמוה שמי שגינה את פיגוע ההצתה בדומא, שותק כעת"

צילום: סוכנות תצפית, עומר מירון; עריכה: טל רזניק

שני ישראלים נפצעו בצהריים (חמישי) באורח קשה וישראלי נוסף נפצע קל בפיגוע דריסה בכביש 60, ליד הכפר סינג'יל שבבנימין. השלושה נפגעו מרכב ישראלי גנוב בסמוך לכפר הפלסטיני, אשר בין ההתנחלויות שילה ועפרה. הנהג הפוגע נורה על ידי כוח צה"ל ורכבו התהפך.

מחקירה ראשונית עלה כי הרכב הגיע מכיוון צפון, סטה לנתיב הנגדי, ופגע בישראלים שהיו שם. נבדקת האפשרות שהמחבל התגייס לאחרונה לזרוע הצבאית של חמאס. הפוגע הועבר לבית החולים שערי צדק כשהוא במצב קשה.

כוחות צבא רבים הגיעו לזירת האירוע, ומסוק הוקפץ למקום כדי לפנות את שני הפצועים קשה להמשך טיפול בבית החולים הדסה עין כרם. הפצוע הקשה ביותר, צעיר כבן 20, מורדם ומונשם אחרי פעולות החייאה. הפצוע הקל פונה לבית החולים בילינסון.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
היסטוריה במצרים: חונכים את תעלת סואץ החדשה בטקס חגיגי
נסיגה ישראלית הפכה לבלתי אפשרית, פתרון שתי המדינות מת
"שערי צדק" לצעירה שנאנסה בידי גבר שהתחזה לרופא: לא אחריותנו

פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום האירוע וטיפלו בנפגעים סיפרו: "כשהגענו, ראינו רכב הפוך על הגג ובסמוך אליו היו בשולי הכביש ועל הכביש שלושה צעירים כבני 20, סביבים היו הרבה אנשים וכוח רפואי של צה"ל שהתחיל לטפל בהם. שניים מהפצועים היו מחוסרי הכרה וסבלו מפגיעת ראש ופגיעה רב-מערכתית והפצוע השלישי היה בהכרה מלאה וסבל מפגיעות בגפיים".

פיגוע דריסה בכביש 60 סמוך לצומת שילה, 6 באוגוסט 2015. סוכנות תצפית, מערכת וואלה! NEWS
הרכב הפוגע הפוך בזירת האירוע/מערכת וואלה! NEWS, סוכנות תצפית

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפיגוע בשומרון והפנה אצבע מאשימה לכיוון השמאל הפוליטי. "ברצוני לשבח את פעולת חיילי צה''ל שהגיבו במהירות וניטרלו את המחבל הדורס, ולאחל החלמה שלמה לפצועים", כך נתניהו בהודעה שפרסם. "תמוה בעיניי שאותם אלה שמיהרו לגנות טרור נגד פלסטינים, שותקים בשעה שהטרור מופנה נגד יהודים".

מנגד, תקפו את נתניהו מכיוון המחנה הציוני. "על ראש הממשלה להחזיר את הביטחון לתושבי ישראל", נמסר מהמפלגה אחרי הדריסה. "זהו אירוע חמור של טרור נפשע. אנו משבחים את חיילי צה"ל שפעלו נכון ומדויק ועצרו את המחבל מלפגוע בעוד אנשים, ומשוכנעים שכוחות הביטחון ירדפו את האחראים לפיגוע עד שיתפסו אותם, על מנת שכל מחבל יידע שמדינת ישראל לא תניח לאף מחבל לחמוק מבין ידיה".

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיב אף הוא לפיגוע ואמר שלישראל לא תהיה שום סובלנות לטרור. "אני גאה בחיילינו שהגיבו באופן מיידי ופגעו במחבל בפיגוע הקשה בציר 60. אני מחזק את ידי ראש הממשלה ואת כל ראשי מערכת הביטחון במאבק הבלתי מתפשר על זכותנו לקיים חיים של שגרה בכל מקום בארץ ישראל. יחד עם כל העם בישראל אני מייחל ומתפלל לבריאותם ושלומם של הפצועים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אזור הפיגוע

פיגוע דריסה בכביש 60 סמוך לצומת שילה, 6 באוגוסט 2015. סוכנות תצפית, מערכת וואלה! NEWS
פיגוע דריסה בכביש 60 סמוך לצומת שילה, 6 באוגוסט 2015/מערכת וואלה! NEWS, סוכנות תצפית
פיגוע דריסה בכביש 60 סמוך לצומת שילה, 6 באוגוסט 2015. סוכנות תצפית, מערכת וואלה! NEWS
פיגוע דריסה בכביש 60 סמוך לצומת שילה, 6 באוגוסט 2015/מערכת וואלה! NEWS, סוכנות תצפית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully