וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סוטים ארורים": נעצר אדם שתמך בפייסבוק בדקירה במצעד

31.7.2015 / 14:15

"אם כבר החלטת לדקור בפעם השנייה, לא יכולת לעשות את העבודה קצת יותר יעילה?" כתב גלעד קליינר, בנו של הח"כ לשעבר מיכאל, לאחר האירוע בירושלים. הוא הודה בחקירתו במיוחס לו: "אמשיך בהסתה נגד הקהילה"

צילום: מאצ'י הוף; עריכה: טל רזניק

משטרת קריית מלאכי עצרה הלילה (שישי) את גלעד קליינר, תושב העיר בשנות ה-40 לחייו, שפרסם אתמול פוסט בפייסבוק בעקבות אירוע הדקירה במצעד הגאווה בירושלים. בפוסט הביע קליינר, בנו של חבר הכנסת לשעבר מיכאל קליינר, תמיכה במעשיו של החשוד בדקירה, ישי שליסל, ורשם דברי הסתה וגזענות נגד קהילת הלהט"ב. מחשבו של החשוד הוחרם על ידי השוטרים והוא נשלח למעצר בית.

בפוסט שהוביל למעצרו כתב: "ישי שליסל - אם כבר החלטת לדקור בפעם השנייה, ועוד זמן קצר אחרי שהשתחררת מעשר שנות מעשר, לא יכולת לעשות את העבודה קצת יותר יעילה? לצערי אתה עכשיו לא הולך להשתחרר כל כך מהר, אז לפחות היית מצליח להרוג כמה מהסוטים הארורים האלה. חבל! צריך לקוות שלפחות אחד משני הפצועים קשה ימות".

פוסט הסתה שכתב בפייסבוק תושב קריית מלאכי, שקרא לרצח חברי קהילת הלהט"ב על רקע אירוע הדקירה בירושלים. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט שהוביל למעצר/צילום מסך, פייסבוק

בחקירתו הודה קליינר במיוחס לו, אך לא הביע חרטה. "למרות שזה לא חוקי אני לא יכול לקבל על עצמי את החוק שאוסר להסית נגד הומואים", אמר לחוקרי המשטרה. "אני אמשיך בהסתה נגד הקהילה. החלום שלי זה להיות מפורסם".

עוד בוואלה! NEWS:
מעצרו של הדוקר במצעד הגאווה הוארך: "לא מכיר בשלטונות"
ירדן נדקר במצעד: "הבעיה מתחילה כשמארגן מצעד הבהמות הוא ח"כ"
"התזמון מזעזע": היום אזכרה לזכרו של ניר כץ שנרצח בבר-נוער

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ישי שליסל הדוקר במצעד הגאווה, יולי 2015. AP
תיעוד של רגע אחת הדקירות, אתמול במצעד הגאווה בירושלים/AP

בעקבות הפרסום הקשה זכה החשוד לתגובות קשות גם מצד חבריו. "מתביישת על היותנו חברים. מסירה אותך לאלתר", כתבה לו אחת הגולשות. החשוד נשלח לבדיקה פסיכיאטרית והיום הובא בפני שופט בבית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרו. בתום הדיון הוא נשלח למעצר בית ונאסר עליו להשתמש במחשב למשך כשבוע. המשך החקירה הוטל על היחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully