וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לפרקליטות: רק 8 שנות מאסר לעבריין שירה למוות בצעיר אשדוד

30.7.2015 / 13:00

העבריין יגאל בוהדנה הורשע במסגרת הסדר טיעון בהריגת יאיר אמסלם בן ה-21 בשנה שעברה. אף שהמשיך וירה בצעיר שמונה פעמים גם לאחר שניסה להימלט, הוטל עליו עונש קל מאוד ביחס לדרישת הפרקליטות – 14 שנות מאסר

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: מיכאל ברגמן, מתן חדד, קריינות: לירון בארי

(צפו בתיעוד מזירת הירי באשדוד בשנה שעברה)

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (חמישי) שמונה שנות מאסר על העבריין יגאל בוהדנה, בן 31 מאשדוד, שירה למוות ביאיר אמסלם בן ה-21 בעיר בשנה שעברה. מדובר בעונש קל מאוד ביחס למה שדרשה הפרקליטות להטיל על בוהדנה – 14 שנות מאסר ומאה אלף שקלים פיצוי למשפחת ההרוג.

האירוע התרחש במרץ 2014 במהלך מסיבת יום הולדת שנערכה לחמיו של בוהדנה במסעדה ברחוב העבודה באשדוד. אמסלם, אף הוא עבריין, הגיע למקום ודין ודברים התפתחו בינו לבין בוהדנה וחברו יניב מגידיש, שעמם היה מצוי סכסוך, ככל הנראה על רקע רצונו להשתלט על שטח השייך לשניים. במהלך הוויכוח החל אמסלם לדקור את מגידיש באמצעות סכין יפנית שהייתה ברשותו. בשלב זה הגיח בהודנה וירה באמסלם שמונה כדורים, גם לאחר שהפנה אליו את גבו וניסה להימלט.

עוד בנושא:
נעצרו חשודים בחיסול באשדוד: "פתח למלחמת פשע"
תיעוד: חיסול בעולם התחתון לעיני תושבים באשדוד

חיסול באשדוד: צעיר כבן 25 נורה למוות באשדוד. דייב בוימוביץ'
זירת הירי באשדוד, מרץ 2014/דייב בוימוביץ'

תחילה הואשם בוהדנה ברצח, אולם לבסוף הוא הורשע בהריגה בלבד במסגרת עסקת טיעון שעליה חתם עם הפרקליטות באמצעות עורכי דינו, משה מרוז, דוד יפתח ואהוד בן יהודה. במסגרת ההסדר הודה בוהדנה בהריגה, אך הצדדים לא סיכמו על עונש וההחלטה עברה לבית המשפט.

"הטענה שלנו הייתה שהוא נאלץ לגונן על חברו ולהציל אותו ממוות ודאי", הסבירו פרקליטיו של בוהדנה. בנוגע לעובדה שהמשיך לירות באמסלם שוב ושוב, הוסיפו הפרקליטים: "סתרנו את זה באמצעות מומחים שאמרו שבמצב של לחץ שיקול הדעת שלו מוגבל, הוא המשיך בירי מתוך אינסטינקט, ולכן לא צריך לגזור עליו את העונש המרבי".

לפניות לכתב: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully