וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו חשודים בחיסול באשדוד: "פתח למלחמת פשע"

9.4.2014 / 17:33

הותר לפרסום: יניב מגידיש ויאיר בוהדנה נעצרו שבועיים וחצי לאחר רצח יאיר אמסלם, המזוהה עם גורם במשפחת אברג'ל. "אם בוהדנה לא היה מסגיר עצמו, סביר שהיה מחוסל"

חיסול באשדוד: צעיר כבן 25 נורה למוות באשדוד. דייב בוימוביץ'
חציית קו אדום בעולם התחתון. זירת הרצח, בחודש שעבר/דייב בוימוביץ'

שני חשודים נעצרו בחשד לרצח יאיר אמסלם לפני כשבועיים וחצי בסמוך למסעדה ברחוב העבודה באשדוד – כך הותר היום (רביעי) לפרסום. יניב מגידיש ויגאל בוהדנה, שנעצרו על ידי ימ"ר לכיש, חשודים כי רצחו את אמסלם בשל סכסוך על רקע רומנטי.

אמסלם, בן 21 במותו, השתחרר לפני כשמונה חודשים ממאסר, ובמהלך שהותו בכלא התחבר לכנופיה ממערב ראשון לציון, השייכת לדודו אמויאל. יחד, הם חלשו על פעילות פלילית נרחבת בעיר אשדוד. על פי חשד במשטרה, אמויאל משויך לארגון הפשע של משפחת אברג'ל.

עוד בוואלה! חדשות:
נעצרו שני מתנחלים בחשד להשחתת המוצב ביצהר
תלמיד במסע דקירות בתיכון בארה"ב: 20 נפצעו
חצי שנה אחרי פיצוץ מכוניתו: הפרקליט הבכיר מאובטח כמו שר

חיסול באשדוד: צעיר כבן 25 נורה למוות באשדוד. דייב בוימוביץ'
לאחר 40 דקות של החייאה, נקבע מותו של אמסלם. זירת הרצח/דייב בוימוביץ'

בערב הרצח, הגיע אמסלם לזירה, שם על פי חקירת הימ"ר קבע מפגש עם החשודים מגידיש ובוהדנה. בין השלושה קיים סכסוך עמוק, שככל הנראה נובע בעיקר מהניסיון של אמסלם ואמויאל להשתלט על מקומם של בוהדנה ומגידיש, הנחשבים לגורמי הפשע המובילים בעיר.

עם זאת, מהחקירה עולה כי לסכסוך בין אמסלם למגידיש יש רובד נוסף. כאשר אמסלם ריצה את עונשו בכלא, התברר לו כי מגידיש יוצא עם גרושתו של שותפו לתא. היא לימים הפכה לאשתו של מגידיש – מעשה אשר נחשב חציית קו אדום בעולם הפשע. כשהשתחרר, פנה אמסלם למגידיש והטיח בפניו את ההאשמות הקשות.

לאחר מכן, הזמינו מגידיש ובוהדנה את אמסלם לפגישה שבה על פי החשד תכננו לרצוח אותו. אמסלם הגיע לפגישה, שנערכה ליד מסעדת "אלאדין", עם מאבטחים מהכנופיה של אמויאל. במסעדה חגגו כ-150 בני משפחתו של בוהדנה במסיבת יום הולדת.

כשאמסלם הגיע לחזית המסעדה, התכנית של החשודים השתבשה. בין אמסלם ומגידיש פרץ ויכוח במהלכו שלף הראשון סכין יפנית ודקר את יריבו בגבו כמה דקירות עמוקות. לאחר ניסיונות להפריד בין השניים, בוהדנה שלף אקדח וירה לעבר אמסלם. זה נפל לרצפה, אולם בוהדנה על פי החשד ביצע בו וידוא הריגה וירה פעם נוספת מטווח אפס כשאמסלם שוכב עם גבו אליו.

מיד לאחר מכן נמלט בוהדנה מזירת הרצח. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ניסו לטפל באמסלם, שהיה במצב אנוש, אולם לאחר כ-40 דקות של מאמצי החייאה, הם נאלצו לקבוע את מותו. כוחות משטרה וימ"ר שהגיעו למקום זיהו את מצלמות האבטחה שממוקמות בסמוך לזירה, ובהן ניתן לראות את יגאל בוהדנה מבצע את הירי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בני משפחתו של בוהדנה ששהו במסעדה לא הסכימו לשתף פעולה עם המשטרה, למרות שעל פי החשד היו עדים לרצח. לטענתם, הם לא ראו או שמעו את שאירע, ואף המשיכו לחגוג כרגיל. לבסוף, הסגיר עצמו בוהדנה למשטרה.

בשבוע הבא צפויים להיות מוגשים כתבי אישום כנגד בוהדנה ושותפו מגידיש בחשד לרצח יאיר אמסלם. ראש צוות החקירה, רב-פקד משה קליין, אמר היום: "המשטרה השקיעה את כל המאמצים והמשאבים על מנת לפענח את הרצח הזה. אין ספק שהאירוע הזה נותן פתח למלחמה בין משפחות הפשע באזור. אנחנו מבינים שישנם קודים לכאורה בעולם העברייני, ואני מניח שאם בוהדנה לא היה פונה בעצמו למשטרה סביר שהיה מחוסל זמן קצר לאחר מכן על ידי אירגוני פשיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully