וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: חיסול בעולם התחתון לעיני תושבים באשדוד

13.4.2014 / 14:58

יגאל בוהדנה, עבריין מוכר בעיר, הואשם כי פתח באש לעבר יאיר אמסלם שדקר אותו. מצלמות האבטחה תיעדו אותו ממשיך לירות גם כשהקורבן צנח על הכביש. שותפו הואשם בנשיאת נשק

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: מיכאל ברגמן, מתן חדד, קריינות: לירון בארי

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד יגאל בוהדנה, המואשם כי רצח בחודש שעבר את יאיר אמסלם בן ה-21 באשדוד. כתב האישום נגדו מייחס לו גם שיבוש הליכי משפט ונשיאת נשק בצוותא. שותפו של בוהדנה, יניב מגידיש, הואשם בנשיאת נשק בצוותא. השניים, בני 30, נחשבים לעבריינים מוכרים בעיר.

עוד בנושאי משפט ופלילים:
אישום בפרשת הסרסור בגן מאיר: "ניצלו קטינות במשך כשנה"
"בנות 12 תכננו לרצוח חברתן לכיתה ולקבור אותה בבור"
חשד: הורים מאשקלון טלטלו את בתם בת ה-3 חודשים

חיסול באשדוד: צעיר כבן 25 נורה למוות באשדוד. דייב בוימוביץ'
"ירה פעם אחרי פעם, בכוונה לגרום למותו". זירת הרצח באשדוד, בחודש שעבר/דייב בוימוביץ'

מכתב האישום עולה כי לפני כשבועיים נערכה מסיבת יום הולדת לחמיו של בוהדנה במסעדה באשדוד, ולשם הגיעו הוא ומגידיש כשהם נושאים ברשותם אקדח. בין השניים לבין אמסלם ניטש בתקופה האחרונה סכסוך, ככל הנראה בשל רצונו של האחרון להשתלט על שטח השייך לבוהדנה ולמגידיש. אמסלם ביקש להיפגש עמם, וכשהגיע למקום, שלף סכין יפנית ודקר את מגידיש בגבו ובעורפו. על פי הנטען נגדו, בשלב זה פתח בוהדנה באש לעבר אמסלם "פעם אחרי פעם, בכוונה לגרום למותו", לפי כתב האישום.

מצלמות האבטחה המותקנות במקום תיעדו את בוהדנה ומגידיש צועדים יחד זמן קצר לפני הרצח. בוהדנה נראה אוחז באקדח לעיני מגידיש, והשניים משוחחים. המצלמות תיעדו את בוהדנה מגיח מהסמטה ויורה שוב ושוב לעבר אמסלם, שנראה כשהוא מנסה להימלט מפניו וצונח באמצע הכביש. בוהדנה עומד מעליו וממשיך לירות בו. לאחר מכן ניתן לראות את בוהדנה בורח מהזירה, האקדח בידו, ואת מכוניתו של אחיו מגיעה למקום.

אמסלם השתחרר לפני כשמונה חודשים ממאסר. במהלך שהותו בכלא התחבר לכנופיה מראשון לציון, שבראשה עומד דודו אמויאל. המשטרה חושדת כי אמויאל משתייך לארגון הפשיעה של משפחת אברג'ל.

עו"ד אהוד בן יהודה ומשה מרוז סנגוריו של יגאל בוהדנה ויניב מגידיש מסרו: "יגאל כופר בהאשמות, וטוען כי מי שנראה יורה במצלמות, ברור כעת כי פעל מתוך נסיבות של הגנה עצמית וכי המשטרה הייתה צריכה לבדוק את עצמה טרם הגשת כתב האישום בגין רצח".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully