וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הסרסור בגן מאיר: "ניצלו קטינות במשך כשנה"

13.4.2014 / 13:20

שני תושבי ראשון לציון, בני 47 ו-21, הואשמו כי קיבלו שירותי מין שונים מנערות בנות 17-14 תמורת כסף, תוך ניצול מצוקתן. "פיתו אותן ועשו הכול לספק את יצריהם המיניים"

הבריכה האקולוגית בגן מאיר בה צפים דגים מתים. דצמבר 2013. אילן שיזף, מערכת וואלה! NEWS
הנאשמים הכירו את הנערות בגן או באמצעות הפייסבוק. גן מאיר בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, אילן שיזף

לבית משפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד שני תושבי ראשון לציון, בני 47 ו-21, הנאשמים כי סרסרו בעשרות נערות בנות 17-14 במשך כשנה וקיבלו מהן שירותי מין תמורת כסף. מיוחסות להם עבירות של ניצול קטינות לזנות וקבלת שירותי זנות מקטינות, ולאחד גם עבירות של מעשה סדום וקבלת שירותי מין במרמה. המפגשים המיניים התרחשו בחודשים שבין סוף 2012 לסוף 2013 בגן מאיר במרכז תל אביב.

לפי כתב האישום, שני הנאשמים איתרו את הנערות בגן מאיר, או באמצעות פנייה בפייסבוק ובשיטת "חברה מביאה חברה", ו"פיתו אותן בסכומי כסף גדולים, בפרט לקטינות בנות גילן, והכול על מנת לספק את יצריהם המיניים". על אף שידעו כי מדובר בקטינות, הנאשמים קיבלו מהנערות שירותי מין שונים, חלקם בעלי אופי אלים או מזוכיסטי. הפרקליטות ביקשה לעצור אותם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

הפרשה הותרה לפרסום בתחילת החודש, כמה שבועות אחרי שהחלה להיחקר במחלק הנוער ביחידה המרכזית (ימ"ר) תל אביב. את המידע הראשוני מסרה נערה שזומנה לתת עדות בפרשת הזמר אייל גולן והקטינות. היא נמצאה לא קשורה לפרשה זו, אולם סיפרה לחוקרים על חבורת גברים הנוהגים לקיים יחסי מין באופן תדיר עם נערות צעירות, לעתים תוך ניצול המצוקה הכלכלית שבה הן נתונות.

בעקבות המידע, המשטרה עצרה שבעה חשודים – נער בן 17 ושישה גברים בני 45-25, תושבי ראשון לציון, חולון ורחובות. הם חשודים כי "תגמלו" את הבנות בסכומי כסף שנעו בין 50 למאה שקלים, בתשלום על מוניות וכן בממתקים.

עוד על פרשת הסרסור בקטינות:
הדיווח הראשוני על הפרשה בתחילת החודש
תגובת השכנים: "התרענו על מזרקים וקונדומים בגן מאיר"
גורם בכיר במשטרה: "מטריד לחשוב מה היקף התופעה"

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully