וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרסור הנערות: "הן ביקשו דמי כיס בתמורה למין מזוכיסטי"

7 החשודים בניצול המיני של 25 נערות הודו במעשה ויובאו להארכת מעצר. הם אספו את הקטינות בלילות מגן מאיר שבתל אביב, ושכבו עמן תמורת כסף. "מטריד לחשוב מה היקף התופעה"

מערכת וואלה

"אם הצלחנו להגיע מתשאול של נערה אחת ל-25 נערות שמעורבות בפרשת זנות, אז בהחלט מטריד מאוד לחשוב מה היקף התופעה הזו שבה מעורבות קטינות" – כך אמר אמש (רביעי) גורם בכיר במשטרה, שהתייחס לחשיפת פרשת הניצול המיני וסרסרות בעשרות נערות בתל אביב על ידי שבעה גברים.

עוד בוואלה! חדשות
ניסיון להצלת המו"מ: פגישת חירום משולשת בירושלים
מחדל במג"ב: 27 שוטרות לא קיבלו משכורת מאז גיוסן
הסתיימה שביתת עובדי משרד החוץ; הושג הסכם עם האוצר

אמש הסתיימה החקירה הראשונית של כל החשודים, במהלכה הודו בחשדות המיוחסים להם. בימ"ר תל אביב ידעו לספר כי הקשר בין החשודים והנערות נוצר במהלך מפגשים ליליים בגן מאיר שבמרכז תל אביב. "קבוצת הגברים נהגה לרוב לשבת בין 1:00 ל-2:00 בלילה בלב הגן, ולהמתין לנערות שיגיעו למקום", אמר גורם במשטרה, שהוסיף כי החשודים חיפשו ריגוש מיני אלים הכולל השפלה וסאדו-מאזוכיזם (BDSM).

"בין הנערות שהגיע למקום היו כאלה שנזקקו לכסף כדי לרכוש מוצרים, או שביקשו 'דמי כיס'. אחרות חיפשו את הריגוש שבשליטה. מדובר בנערות בנות 15-14 שיכולת השפיטה שלהן מוגבלת", אמר הגורם. יצוין כי הגברים נהגו לשלם לבנות סכומי כסף שונים שנעו בין 50 ל-100 שקלים על כל מפגש מיני, או במתנות כמו ממתקים ופרטי לבוש שונים. רק במקרה מסוים שילם אחד הגברים 800 שקלים לאחת הנערות.

במשטרה אמרו כי בפרשה הנוכחית נחקרו שלושים נערות, וכי יש ממצאים לעבירות כלפי 25 בנות. "אנחנו לא יודעים לקבוע האם התופעה רחבה יותר והאם יש מוקדים נוספים של אירועים כאלה או דומים להם", אמר גורם בכיר במשטרה. בשעות הבוקר יבקשו חוקרי ימ"ר תל אביב בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד מבית המשפט להאריך את מעצר שבעת החשודים - נער בן 17 ושישה גברים בני 45-25, תושבי ראשון לציון, חולון ורחובות.

"חברה מביאה חברה"

הפרשה נחקרת זה כמה שבועות, מאז נחשפה בעקבות מידע שהעבירה אחת הנערות לחוקרים. יצוין כי הנערה זומנה לתת עדות בפרשת הזמר אייל גולן והקטינות. נמצא כי היא אינה קשורה לפרשה זו, אולם היא סיפרה לחוקריה על חבורת גברים הנוהגים לקיים יחסי מין באופן תדיר עם נערות צעירות, לעתים תוך ניצול המצוקה הכלכלית שבה הן נתונות. רוב המפגשים היו בגן מאיר.

על פי החשד, בכל המקרים הגברים לא קיימו יחסי מין מלאים עם הנערות, אלא קיימו עמן מערכות יחסים בעלי מאפיינים מזוכיסטיים. הגברים חשודים כי הכירו את הנערות בכמה דרכים, בהן באמצעות האינטרנט ופייסבוק ובשיטה של "חברה מביאה חברה". כמו כן, הנער בן ה-17 חשוד בכך שקישר בין אחת הנערות לבין הגברים.

(עדכון ראשון: 23:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully