וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרסור בנערות: "התרענו על מזרקים וקונדומים בגן מאיר"

3.4.2014 / 15:10

תושבי רובע לב העיר בתל אביב לא הופתעו מפרשת ניצול הקטינות, וטענו כי במקום מתאספים מאות נערים שמשתכרים, מאיימים ומקיימים יחסי מין. "כולם יודעים מה קורה כאן, זה יגמר ברצח"

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הנה הצעה לשאלה בבחינת הבגרות במתמטיקה: לוח בחינות הבגרות יצא מירושלים ביולי 2013. חצי שנה אחר כך יוצא לדרכו לוח בחינות חלופי. ומיד אחר כך הוא מעודכן עוד פעם ומיד פעם נוספת. כמה זמן ייקח, הורים יקרים, עד שהילדים שלכם יתחרפנו?
או במילים אחרות: אם לא חסר הבלבול בלוח החופשות של התלמידים, משרד חינוך עדכן גם בפעם הרביעית את לוח בחינות הבגרות שיתקיימו בקיץ הקרוב. מתי ייסגרו שם על לו"ז סופי, ומה חושבים על כך ההורים והתלמידים?

וואלה! מציינת 20 שנה למותו של קורט קוביין: מחרתיים בעולם המוזיקה יזכירו את מותו של סולן נירוונה ששם קץ לחייו ב- 1994, ובוואלה! תרבות השיקו פרויקט לזכרו של סמל הגראנג'. שי סגל, עורכת הפרויקט, על רוח הנעורים הנצחית של האמן שהמוזיקה שלו חוצה דורות.

איש השבוע: אהוד אולמרט כיכב השבוע בכותרות החדשות לאחר שהורשע בקבלת שוחד בתיק הולילנד. צוות המהדורה החליט להעניק את תואר איש השבוע דווקא לפרקליטו של אולמרט אלי זוהר שרק רצה לנפנף את העיתונאים לאחר הכרעת הדין וקצת כשל בלשונו כשציטט משפט מפורסם.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, סוף השבוע יהיה מושלם - מחר התחממות, ובשבת עלייה ניכרת בטמפרטורות. זמן מצוין לצאת לטייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully