וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השבוע: עו"ד אלי זוהר

3.4.2014 / 12:01

איש השבוע: סנגורו של אהוד אולמרט, עו"ד אלי זוהר, לא רק חייך לכתבים אחרי ההרשעה המהדהדת של לקוחו, הוא גם קצת הסתבך כשניסה לצטט משפט מפורסם. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"הכתובת הייתה על הקיר": הדיירים סביב גן מאיר בתל אביב לא מופתעים מכך שהמפגשים המיניים בפרשת סרסור הקטינות התרחשו במקום. התושבים טוענים כי אירועי אלימות ומין מתרחשים על בסיס קבוע בגן המפורסם וכי תלונותיהם לעירייה ולמשטרה לא הועילו. בית המשפט האריך היום את מעצרם של חמישה חשודים ושניים נוספים נשלחו למעצר בית, המשטרה ממשיכה לחקור את היקף הפרשה והאם מעורבות בה נערות נוספות.

הנה הצעה לשאלה בבחינת הבגרות במתמטיקה: לוח בחינות הבגרות יצא מירושלים ביולי 2013. חצי שנה אחר כך יוצא לדרכו לוח בחינות חלופי. ומיד אחר כך הוא מעודכן עוד פעם ומיד פעם נוספת. כמה זמן ייקח, הורים יקרים, עד שהילדים שלכם יתחרפנו?
או במילים אחרות: אם לא חסר הבלבול בלוח החופשות של התלמידים, משרד חינוך עדכן גם בפעם הרביעית את לוח בחינות הבגרות שיתקיימו בקיץ הקרוב. מתי ייסגרו שם על לו"ז סופי, ומה חושבים על כך ההורים והתלמידים?

וואלה! מציינת 20 שנה למותו של קורט קוביין: מחרתיים בעולם המוזיקה יזכירו את מותו של סולן נירוונה ששם קץ לחייו ב- 1994, ובוואלה! תרבות השיקו פרויקט לזכרו של סמל הגראנג'. שי סגל, עורכת הפרויקט, על רוח הנעורים הנצחית של האמן שהמוזיקה שלו חוצה דורות.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, סוף השבוע יהיה מושלם - מחר התחממות, ובשבת עלייה ניכרת בטמפרטורות. זמן מצוין לצאת לטייל.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully