וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרידי מטוס נמצאו באוקיינוס ההודי; ייתכן ששייכים למטוס המלזי

כנף מטוס בואינג נמצאה בחופי האי הצרפתי ראוניון, כ-200 קילטמטרים ממזרח למדגסקר. מומחים אינם שוללים את האפשרות שהוא שייך לטיסה MH370 של "מלזיה איירליינס", שנעלמה באזור לפני יותר משנה. "נראה שהיה במים זמן רב"

צילום: רויטרס, עריכה: קשת סידי

שרידי כנף מטוס נמצאו אתמול (רביעי) בחופי האי הצרפתי ראוניון שבאוקיינוס ההודי, כ-200 קילומטרים ממזרח למדגסקר. החלק, שאורכו שני מטרים, נמצא על ידי אנשים שניקו את החוף לאחר שנפלט מהמים.

על פי גורם רשמי אמריקני, דגם המטוס הוא בואינג 777, אותו דגם של מטוס טיסה MH370 של "מלזיה איירליינס", שנעלמה באזור לפני יותר משנה. חברת התעופה מלזיה איירליינס הודיעה הלילה כי היא משתפת פעולה עם הרשויות בזיהוי השרידים ומקורם.

האנשים שמצאו את החלק מכנף המטוס אמרו לסוכנות הידיעות הצרפתית כי הוא נמצא כשהוא מכוסה בצדפות. אחד מהם הוסיף כי "נראה שהחלק היה במים זמן רב".


עוד בוואלה!NEWS:
שנה להיעלמות המטוס המלזי: סוללת האיתור של הקופסה השחורה לא פעלה
שליח וואלה מדווח מקואלה לומפור: "המלזים לא מאמינים לממשלתם"
לקריאת הדיווח הראשון על אובדן הקשר עם טיסה 370 של מלזיה אירליינס

צוותי החיפוש האוסטרליים במהלך החיפוש אחר המטוס המלזי, 11 באפריל 2014. רויטרס
החיפושים אחר המטוס המלזי, בשנה שעברה. עד כה לא נמצאו שרידים של המטוס הנעלם/רויטרס

מומחי תעופה צרפתים פתחו בבדיקת החלק כדי לנסות להתחקות אחר המקום שממנו הוא הגיע. לא ברור אם החלק אכן שייך למטוס המלזי, אך המומחים, כאמור, אינם שוללים אפשרות זו.

239 נוסעים ואנשי צוות היו על המטוס שנעלם ב-8 במרץ 2014, כשהייה בדרכו מקואלה לומפור לבייג'ינג. מחקירת ההיעלמות התברר כי המטוס התרסק באוקיינוס ההודי, מצפון-מערב לעיר פרת'. עד כה לא נמצאו חלקים של המטוס, והחיפושים אחריו הגיעו למבוי סתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully