וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחוקק הבריטי שתועד מסניף קוקאין במסיבת מין התפטר מתפקידו

ג'ון סוול, סגן יו"ר בית הלורדים, הודיע רשמית על התפטרותו מהמוסד. "אני מתנצל על הכאב והמבוכה שגרמתי", כתב סוול בהתייחסות ראשונה למקרה והוסיף שהוא מקווה שהתפטרותו תסייע לצמצם את הנזק שגרם

עריכה: מתן חדד

יומיים אחרי שתועד מסניף קוקאין במסיבת מין סוערת עם נערות ליווי, סגן יו"ר בית הלורדים, ג'ון סוול התפטר היום (שלישי) רשמית מתפקידו בבית הלורדים והתנצל על התנהגותו ו"על הכאב והמבוכה" שהוא גרם.

"אני מקווה שהחלטתי תצמצם את הפגיעה ותסייע לתקן את הנזק שהסבתי למוסד שאני כה מכבד", כתב לורד סוול במכתב קצר שבו הצהיר על התפטרותו. המכתב שהעביר הינה ההתייחסות הראשונה שלו לאירוע מאז פורסם התיעוד בצהובון ה"סאן".

עוד ידיעות מהעולם:
קוריאה הדרומית התגברה על נגיף המרס: "הציבור יכול להירגע"
בשל איום דאעש: "אבטחת נסראללה תוגברה, נע רק במנהרות"
אובמה נגד המבקרים: "99% מהעולם חושב שההסכם טוב"

לורד ג'ון סוול, סגן יו"ר בית הלורדים, אשר התפטר לאחר שתועד במסיבת מין שבמהלכה עשה שימוש בסמים, יולי 2015. הסאן הבריטי, צילום מסך
"השאלה אם המשך חברותי בבית הלורדים תערער את אמון הציבור". סוול/צילום מסך, הסאן הבריטי

סוול, גבר נשוי בן 69, נכנע ללחץ הכבד שהופעל עליו להתפטר, עקב פרסום השערורייה. בהודעה שכתב הוא עדכן על התפטרותו: "כתבתי היום לפקיד של הפרלמנט מכתב שבו הצהרתי על סיום חברותי בבית הלורדים".

לדבריו, "השאלה אם התנהגותי עברה על קוד ההתנהגות היא חשובה, אם כי טכנית במהותה. השאלות החשובות יותר הן אם התנהגותי הולמת עבור חבר בבית הלורדים ואם המשך חברותי בו תערער את אמון הציבור בבית הלורדים ותזיק לו. אני מאמין שהתשובה לשתי השאלות האלה – משמעותה שהדרך הטובה שאוכל לשרת את הבית היא לעזוב אותו".

סוול סיכם את מכתבו כך: "לסיום, אני רוצה להתנצל על הכאב והמבוכה שלהם גרמתי". כעת סוול יתייצב בפני חקירת משטרה בשל מעשיו שבנוסף להיותם לא אתיים, הם גם מעוררים חשד לעבירות על החוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully