וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש המדרשה שהתחזה לקצין חשוד שפעל כבר שנים וביצע מעשי אינוס

27.7.2015 / 19:30

לפי החשד, הוא הציג את עצמו כרב-סרן עוד בטרם מבצע "צוק איתן" והונה עשר נשים. במשטרה מעריכים כי יוגשו תלונות נוספות. גורם במשטרה: "הוא הציג את עצמו כקצין קרבי עטור תהילה והפיל נשים בפח"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: גדי וינסטוק

במשטרה סבורים כי מנהל המדרשה החשוד בהתחזות לקצין צה"ל שלחם במבצע "צוק איתן", פועל כבר כמה שנים ואף ביצע מעשי אינוס. לפי החשד, הוא העמיד פנים כי הוא קצין בדרגת רב-סרן והונה עשר נשים, ובמשטרה אף מעריכים כי מספר התלונות יגדל. על אף שבמשטרה מנסים לאתר נפגעות נוספות, בית משפט השלום בתל אביב קיבל אתמול (ראשון) את בקשת סנגורו ואסר על פרסום שמו או תמונתו.

תלונה עשירית נגד החשוד הוגשה אתמול. התלונות נגד החשוד הועברו לצוות חקירה מיוחד של מרחב איילון בהנחיית ממלא מקום המפכ"ל ומפקד מחוז תל אביב, ניצב בנצי סאו. צוות החקירה נפגש הלילה עם פרקליטות מחוז תל אביב ובהתאם לחומר שנאסף נראה כי החשוד ביצע לכאורה עבירות של התחזות, הפרת הבטחה ומעשי אינוס תוך התחזות לאחר.

לקריאה נוספת:
החוקרות שהפלילו את הרב שיינברג: "הוא כמו אלוהים למתלוננות"
הרב מצפת הואשם בעבירות מין: "תקף נשים ב'אישור רבנים'"
צעיר מתל אביב החשוד באונס: "זה לא אני, זה אחי"

חשד: התחזה לגיבור "צוק איתן" - וניצל עשרות נשים. ניב אהרונסון
במשטרה מעריכים כי יש נפגעות נוספות. החשוד בהארכת מעצרו, בשבוע שעבר/ניב אהרונסון

מהחקירה עולה כי החשוד פעל בהתאם לדפוס פעולה קבוע: ראש המדרשה הציג את עצמו באתרי הכרויות וברשתות החברתיות כקצין קרבי עטור תהילה, וכך הכיר נשים שעמן קיים יחסי מין. "הוא סיפר להן סיפורים שונים ומשונים והפיל אותן בפח", אמר גורם במשטרה.

לדיון השני בהארכת מעצרו שהתקיים אתמול בבית משפט השלום בתל אביב הגיע, בין היתר, דודו של החשוד – קצין צה"ל בדרגת סגן אלוף. "באתי להסתכל לו בעיניים", אמר בזעם למקורביו. אביו של ראש המדרשה אמר בשבוע שעבר לוואלה!NEWS כי הוא מופתע מהחשדות נגד בנו. "זה לא הבן שאני מכיר. דיברתי איתו והוא מכחיש את זה לחלוטין", אמר. "אני יודע שהיה לו משבר זוגי בבית אבל לא ידעתי שזה הגיע עד לשם. איך זה הגיע עד לשם, אני לא יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully