וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של ראש המדרשה שהתחזה לקצין: "לא הבן שאני מכיר"

המשטרה חוקרת שלוש תלונות נגד ראש המדרשה החשוד בהונאה והתחזות. אחת המתלוננות שהכירה אותו בפייסבוק טענה שהוציא ממנה כספים. אביו לוואלה!NEWS: "היה לו משבר זוגי, לא ידעתי שזה הגיע עד לשם"

עריכה: שניר דבוש

"הלם ושוק", כך הגיבו היום (שלישי) עמיתיו של ראש המדרשה החשוד בהונאת נשים והתחזות לקצין צה"ל לתלונות נגדו. שלוש נשים הגישו נגדו תלונה על הונאה אתמול, באזור המרכז ובדרום. אחת המתלוננות טענה כי הכירה את החשוד בפייסבוק וכי הוא הונה אותה והוציא ממנה כספים. במרחב איילון של המשטרה פתחו בחקירה.

אביו של ראש המדרשה אמר היום לוואלה!NEWS כי הוא מופתע מהחשדות נגד בנו. "זה לא הבן שאני מכיר. דיברתי איתו והוא מכחיש את זה לחלוטין", אמר. "אני יודע שהיה לו משבר זוגי בבית אבל לא ידעתי שזה הגיע עד לשם. איך זה הגיע עד לשם, אני לא יודע".

עוד בוואלה!NEWS:
יעלון תוקף את דוח לוקר: "שטחי, לא מאוזן ומנותק מהמציאות"
"הם רוצים שנתייאש": שנה מאז "צוק איתן" - וללוחם עדיין אין מצבה
הרב פינטו: "מי שהיה מעורב בפרשה - שיודה וימנע סבל מהמתים"

ראש מדרשה מואשם בהתחזות, יולי 2015. לירון מולדובן
"איך זה הגיע עד לשם, אני לא יודע". המדרשה בהנהלת החשוד/לירון מולדובן

ראש המדרשה החשוד הוא דמות מוכרת מאוד בציונות הדתית ובימים האחרונים הוא לא הגיע לעבודה. העובדים במדרשה מקבלים ליווי של עובדת סוציאלית מאז התפוצצה הפרשה אתמול ב"ישראל היום", שם דווח כי החשוד התחזה לקצין צנחנים בדרגת רב-סרן, גיבור מבצע "צוק איתן", וניצל עשרות נשים שהכיר באתרי הכרויות כדי לקיים עמן יחסי מין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"גם הגדולים נפלו"

כמו האב, גם עמיתיו לעבודה סיפרו היום על התחושות הקשות. לדברי בנות השירות במדרשה, שהמשיכו היום בשגרת העבודה החינוכית עם הילדים, הן נחשפו לחשדות באמצעי התקשורת. לדבריהן, הן בעיקר מבולבלות. "אנחנו עושות הפרדה בין האדם והמעשים שלו לבין עבודת הקודש במרכז להעמקת הזהות היהודית", אמרה אחת מהן.

לדברי מכרה של החשוד, הוא מגיע ממשפחה מוכרת. "המדרשה היא המפעל החיים שלהם, כששמענו הייתי בהלם. הוא איש רב פעלים, איש עשייה, זה לא מתחבר", אמרה. "קשה לי לקבל זה, הוא עושה עבודת קודש עד אמצע הלילה. הייתי מופתעת אבל מי כמונו יודע שגם הגדולים נפלו. הוא לא הרים את העיניים אף פעם, לא בנאדם שהייתי חושדת בו. אביו מוהל מוכר, זה באמת שוק, מפעל כזה יקרוס בלעדיו".


לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com
לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully