וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לא מתחייב לאמץ המלצות לוקר: "אביא להכרעת הממשלה"

27.7.2015 / 16:44

ראש הממשלה אמר כי לא יאמץ בוודאות את המלצות הוועדה שמינה הקבינט המדיני-ביטחוני, אלא ישקול אותן יחד עם התכנית מטעם צה"ל. "אלמד אותן ואראה מה התכנית הטובה ביותר", אמר בישיבת סיעת הליכוד

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) למסקנות ועדת לוקר בראשות אלוף (מיל') יוחנן לוקר, שהמליצה על שינויים דרמטיים בנוגע לפנסיה ולתקציב הביטחון. על אף שמינויו של לוקר מקורו בקבינט המדיני-ביטחוני, נתניהו הבהיר כי הוא ישקול את ההמלצות, אולם לא יאמץ אותן בוודאות. במקביל, הוא יבחן גם את התכנית הרב-שנתית "גדעון", שהכינו בכירים בצה"ל, ויביא את התכנית שיבחר להכרעת הממשלה.

"יוחנן עשה עבודה חשובה מאוד במשך שנה שלמה, עם אנשים מצוינים", אמר נתניהו בישיבת סיעת הליכוד. "במקביל, בצה"ל, תחת הרמטכ"ל, עשו פעולה חשובה מאוד והכינו תכנית במתווה רב-שנתי. אני מתכוון ללמוד את דוח לוקר ואת התכנית של הצבא. אראה מה התכנית הטובה ביותר, ואביא אותה להכרעת הממשלה".

עוד בנושא:
תחזית קודרת בצה"ל: בניגוד להערכות - 2,500 משרתי קבע יפוטרו
בזרוע היבשה תוקפים את לוקר: "איש חיל האוויר, לא מבין בצבא"
מנכ"ל משרד הביטחון: "הצענו ללוקר 14 מפגשים. סירבו לדון ב'צוק איתן'"

דוח לוקר הוגש לראש הממשלה. לשכת העיתונות הממשלתית
הגשת דוח לוקר לראש הממשלה/לשכת העיתונות הממשלתית

ראש הממשלה התייחס גם להחלטות לגבי התקציב ומתווה הגז, ואמר: "התקציב יעבור, גם מתווה הגז יעבור. לא ניתן לפופוליזם לקבור את הגז באדמה". על נתניהו לאשר את התקציב וגם את מתווה הגז בכנסת עד ליום חמישי – אז תצא הכנסת לפגרה.

כמו כן, נתניהו התייחס לשיתוף הפעולה המתגבש של ישראל והודו. "לפני יומיים שוחחתי עם ראש ממשלת הודו, ודיברנו על שיתוף פעולה שילך ויתרחב. ישראל היא מעצמה כלכלית - כל המדינות הללו, בלי יוצאת מן הכלל, מעוניינות להעצים את שיתוף הפעולה עם ישראל", אמר. "הדברים האלו מייצרים צמיחה ומקומות עבודה, ואני מקווה שבשנים הקרובות נגיע מבחינת התל"ג למה שקיים בבריטניה. המרחק לא גדול, הכוח היצירתי שאצור בנו הוא הכוח שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully