וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחה: גדר הפרדה הייתה מונעת את התאונה הקטלנית בצפון

27.7.2015 / 0:12

מהנדס המתנדב בעמותת אור ירוק טוען כי לו הייתה הפרדה מוחלטת, ניתן היה למנוע את מותם של שלושת הנוסעים בכביש 70. ואולם, בשל העובדה שהכביש הורחב, לא הייתה חובה לבנות גדר כזו

צילום: דוברות מד"א, ערן גילווארג; עריכה: מתן חדד

בתאונה הקטלנית שאירעה אתמול (ראשון) בכביש 70 ליד טמרה שבצפון נהרגו שלושה בני אדם ונפצעו עוד שלושה באורח בינוני עד קשה. לפי עמותת "אור ירוק", גדר הפרדה הייתה יכולה למנוע את התאונה, אך בשל מיעוט התאונות בקטע זה של הכביש, לא היה הכרח להקים כזאת.

בוקי הלוי, מהנדס מתנדב בעמותה, אמר כי "ההמלצה היא לעשות בכבישים אדומים הפרדה מבנית בין שני כיווני הנסיעה. מדובר בהפרדה מוחלטת בין שני הנתיבים לכיוונים השונים, כדי שרכב לא יוכל לפרוץ את המחסום הזה ויחזור לכיוון הנסיעה שבו היה, מבלי לחצות לכיוון הנסיעה הנגדי".

עוד בוואלה!NEWS:
"מוחמד חזיר" הופך לתופעה: עוד תיעוד של פרובוקציה בהר הבית
פגישה חשאית: השר סילבן שלום נועד עם סאיב עריקאת
כך סייע הביומטרי בנתב"ג ללכוד חשוד בגניבת אלפי דולרים

תאונת דרכים בטמרה, 26 ביולי 2015. ערן גילווארג
מאז הורחב כביש 70, הוא כבר לא נחשב כביש אדום. זירת תאונת הדרכים, אתמול/ערן גילווארג

מאז הורחב הכביש לארבעה נתיבי נסיעה, שניים לכל כיוון, הקטע בכביש 70 שבו אירעה אתמול התאונה, בין הצמתים סומך ואבליים, כבר לא נחשב כביש אדום. ב"אור ירוק" ציינו כי הקטע הצפוני של הכביש בין כפר יסיף לשלומי עדיין נחשב אדום.

כוחות משטרה שהגיעו אתמול לזירת התאונה פתחו בחקירת נסיבותיה. מחקירה ראשונית עלה כי מדובר בתאונה חזיתית בין כלי רכב פרטי לבין מונית, מסיבה שאינה ידועה. החשד הוא שהרכב הפרטי סטה מסיבה שאינה ברורה, ייתכן בשל היסח דעת, והתנגש במונית שהגיעה מהכיוון ההפוך.

(עדכון ראשון: 23:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully