וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מפחד שהטיפולים יהרגו אותי": הנער חולה הסרטן מבקש תמיכה

26.7.2015 / 21:49

בן ה-16 שהוחזר בכוח לרמב"ם, אחרי שחויב לעבור טיפולים כימותרפיים, פנה לציבור בסרטון שצילם: "אני מבקש מכל מי שיכול לבוא להפגין בכניסה לבית החולים נגד הטיפול בכפייה שרוצים לעשות לי"

עריכה: מתן חדד

הנער בן ה-16 שנמלט מבית החולים רמב"ם בחיפה לאחר שבקשותיו להפסיק את הטיפולים הכימיים לא נענו, והוחזר לשם בכוח, קורא להפגין כאות תמיכה בו. "עם ישראל היקרים, אני מבקש מכל מי שיכול לבוא להפגין כאן, בכניסה לבית החולים רמב"ם בחיפה, לגבי הטיפול בכפייה שרוצים לעשות לי, וכל מי שיש לו אפשרות לבוא, שיבוא ויפגין כאן, שלא יתנו לי טיפול כפייתי באזיקים", כך הוא נשמע אומר כשגבו אל המצלמה בסרטון שהפיץ היום (ראשון). "גם אם אני צריך למות, תנו לי למות בכבוד. זו כל הבקשה שלי", הוסיף.

"אני לא רוצה לעשות טיפולים מכיוון שהייתי בטיפול נמרץ עקב הטיפולים הקשים", הסביר הנער. "יש לי סבל נוראי. אני לא רגיל (להיות) בבית החולים בלי החברים שלי ובלי המשפחה. מתגעגע אליהם ורוצה להיות כמו כולם, ואני גם מפחד שהטיפולים יהרגו אותי. ומי מבטיח לי שבטיפול הבא אני אחזור מטיפול נמרץ? בבית החולים רמב"ם טיפלו בי מאוד יפה, אני רק לא מעוניין בטיפול בכפייה".

עוד בוואלה!NEWS:
"מוחמד חזיר" הופך לתופעה: עוד תיעוד של פרובוקציה בהר הבית
בזכות מצלמות האבטחה: נתפסו שתי חשודות שכייסו קשישות
נער פיליפיני שהגיע לבקר את אמו נדרש לשלם 100 אלף שקל בנתב"ג

בית החולים רמב"ם, פברואר 2013. ערן גילווארג,
"גם אם אני צריך למות, תנו לי למות בכבוד. זו כל הבקשה שלי". בית החולים רמב"ם בחיפה/ערן גילווארג

ביום חמישי האחרון דווח כי בן ה-16 ברח מבית החולים שנה לאחר שבית המשפט לענייני משפחה בנצרת נעתר לבקשת המדינה וכפה עליו לקבל טיפולים כימותרפיים וטיפולי קרינה בניגוד לרצונו ולרצון הוריו. "ניתקתי את עצמי מהמכשירים, יצאתי מהחדר, בדקתי שאין שם רופא, ירדתי במדרגות ויצאתי מבית החולים", סיפר הנער לוואלה!NEWS יום לאחר שברח. המשטרה איתרה אותו בטבריה, והוחלט כי הוא ישוב לבית החולים במונית בליווי שוטר ופקידת סעד, שם ימשיך בטיפולים.

הוא סיפר על השתלשלות האירועים והסבל שחווה בטיפול. "לפני הכרעת בית המשפט עברתי את החלק הראשון מתוך שלושה של הטיפולים הכימותרפיים. לא יכולתי לעמוד בסבל וברחתי. אחרי שבית המשפט הכריח אותי לחזור, נתנו לי טיפול כימותרפי קשה. אחריו התחילו לי תופעות לוואי שבעקבותיהן העבירו אותי למחלקה לטיפול נמרץ. אחרי כמה ימים החזירו אותי למחלקה ואחרי חודש של טיפולים הרגשתי שאני לא יכול יותר את הייסורים האלה. התחננתי בפני הרופאה ואמרתי לה שאני רוצה חופש, אני רוצה לשחק עם החברים שלי. אבל הרופאה אמרה שיש צו של בית משפט ולכן אני לא יכול להשתחרר", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הנער שחויב לעבור כימותרפיה: "בואו להפגין כדי שאמות בשקט". צילום מסך
הנער החולה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully