וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים ו-7 פצועים מירי בקולנוע בארה"ב; היורה שם קץ לחייו

גבר חמוש פתח הלילה בירי באולם קולנוע בלואיזיאנה שבו שהו כמאה צופים. לפי עדי ראייה, הגבר ישב באולם 20 דקות טרם החל לירות לכל עבר. אובמה שעות לפני הירי: "חוסר תקנות הגיוניות נגד החזקת נשק מתסכל אותי"

צילום: רויטרס עריכה: מתן חדד

שני בני אדם נהרגו הלילה (שישי) ושבעה נוספים נפצעו לאחר שגבר חמוש, שזוהה כג'ון ראסל האוזר, נווד תושב אלבמה, פתח בירי באולם בקולנוע "Grand Theatre" בעיר לאפייט שבמדינת לואיזיאנה. לאחר שירה בצופים שם החמוש קץ לחייו. הפצועים פונו לבתי חולים לקבלת טיפול רפואי. המשטרה המקומית אישרה את הפרטים.

הירי התרחש בשעה 19:30 - שעון מקומי - וכמאה בני אדם שהו באולם שבו הוקרן הסרט "אסון מהלך". עדי ראייה סיפרו שהיורה ישב באולם וכ-20 דקות לאחר שהתחיל הסרט הוא קם והתחיל לירות לכל עבר "ללא סיבה".

עוד בוואלה!NEWS:
"המטרה הבאה - מציאת עדות לחיים בכוכב התואם לכדור הארץ"
משפחת הלוחם הניחה מצבה זמנית: "נהרג במשמרת של נתניהו ויעלון"
הולך רגל נדרס למוות בכביש החוף; הנהג עוכב לחקירה

ירי בבית קולנוע בעיר לאפייט בלואיזיאנה. רויטרס
בית הקולנוע בלפאייט, הלילה/רויטרס

אתמול, שעות ספורות לפני הרצח, אמר נשיא ארצות הברית ברק אובמה כי "התסכול הגדול ביותר שלי הוא שארצות הברית היא האומה המתקדמת היחידה בכדור הארץ שאין בה תקנות הגיוניות מספיקות נגד החזקת נשק". את הדברים אמר אובמה בריאיון לרשת BBC, בטרם נסיעתו לקניה. לדבריו, "אם תסתכלו על כמות האמריקנים שנהרגו בטרור מאז 11 בספטמבר, היו פחות ממאה, ולעומת זאת עשרות אלפים מתו משימוש בנשק. לא להצליח לפתור את בעיית הנשק במדינה הוא דבר מצער מאוד עבורנו", סיכם.

לפני שבוע הרשיע חבר מושבעים בבית משפט בקולורדו את ג'יימס הולמס, שביצע את הטבח בהקרנת הסרט באטמן ב-2012, בכמה סעיפי רצח מדרגה ראשונה. בעקבות ההרשעה, תוכל התביעה לדרוש לגזור עונש מוות על הולמס, שכונה "הג'וקר", על כך שירה למוות ב-12 בני אדם ופצע 70 נוספים במתחם הקולנוע באורורה, פרבר של דנבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אובמה לג'ון סטיוארט: "איראן לעולם לא הייתה מוותרת על כל תכניתה הגרעינית". צילום מסך
"לא להצליח לפתור את בעיית הנשק הוא דבר מצער". ברק אובמה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully