וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל נדרס למוות בכביש החוף; הנהג עוכב לחקירה

24.7.2015 / 1:43

הולך הרגל, בשנות ה-30 לחייו, נפגע מכלי רכב בסמוך למחלף חבצלת, ומותו נקבע כעבור זמן קצר. הנהג הפוגע, צעיר בשנות ה-20 לחייו, לא נזקק לטיפול. בוחני תנועה החלו לחקור את נסיבות התאונה הקטלנית. עומסי תנועה כבדים נרשמו באזור

צלמים זמניים מורשים

הולך רגל בשנות ה-30 לחייו נהרג אמש (חמישי) מפגיעת כלי רכב בכביש החוף בסמוך למחלף חבצלת. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו. בעקבות התאונה נסגר כביש 2 לתנועה לכיוון צפון. גם הכיוון הנגדי נחסם, אולם הוא נפתח כעבור זמן קצר. עומסי תנועה נרשמו לאור החסימה.

כוחות מתחנת נתניה בפיקודו של ניצב-משנה דורון תורג'מן, יחד עם בוחני תנועה, הגיעו למקום והם פתחו בבירור נסיבות התאונה הקטלנית. נהג הרכב הפוגע, בשנות ה-20 לחייו, עוכב לחקירה.

"בשוליים השמאליים של הכביש, צמוד לגדר הבטיחות היה מוטל גבר מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק", סיפרו חובש בכיר במד"א אלון קקון ופרמדיק מד"א ניב ג'רבי, שהגיעו לזירה. "הוא סבל מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד והיה ללא סימני חיים, בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו". אנשי מד"א אמרו כי במרחק של כמאה מטרים ממקום הפגיעה ניצב הרכב שפגע בהולך הרגל. "על כלי הרכב היו סימני פגיעה, ונהגו לא נזקק לטיפול".

(עדכון ראשון: 23:45)

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
"המטרה הבאה - מציאת עדות לחיים בכוכב התואם לכדור הארץ"
משפחת הלוחם הניחה מצבה זמנית: "נהרג במשמרת של נתניהו ויעלון"
דיווח: טורקיה תאפשר לארה"ב לתקוף יעדי דאעש מבסיס בשטחה

הולך רגל נהרג מפגיעת מכונית בכביש החוך ליד מחלף חבצלת, 23 ביולי 2015. דוברות מד"א, מד"א
מקום התאונה בכביש החוף, אמש/מד"א, דוברות מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully