וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל להקת נוער בבאר שבע חשוד במעשי סדום בחברי הלהקה: "מזעזע"

23.7.2015 / 19:56

משה זאדה, מנהל להקת "פרחי באר שבע", נעצר בחשד לביצוע עבירות מין ביותר מ-15 ילדים ובני נוער. הוא ביקש להטיל צו איסור על פרטיו המזהים, אך במשטרה סירבו כדי לא למנוע מנערים נוספים להתלונן. אמו של אחד הנערים: "איך לא הבחנתי בזה?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זאדה קשר עצמו לחלק מהעבירות שיוחסו לו. משה זאדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהל להקת הנוער "פרחי באר שבע", משה זאדה, נעצר בחשד לביצוע עבירות מין ביותר מ-15 ילדים ובני נוער בני 16-10, שהיו חברים בלהקה – כך הותר היום (חמישי) לפרסום. החקירה נגדו נפתחה לפני כשבועיים, ומיוחסות לו עבירות של מעשי סדום בקטין מעשים מגונים בקטינים הטרדה מינית בקטין, שידול קטינים לביצוע עבירות מין תמורת כסף ופרסום חומרי תועבה. מנהל הלהקה קשר את עצמו לחלק מהעבירות שיוחסו לו.

לדבריו קצין חקירות בתחנת באר שבע, רב-פקד דורון אלוני, החקירה נפתחה בעקבות מידע שהגיע לתחנת המשטרה על אודות שני מקרים שבהם הוא חשוד בביצוע מעשים מגונים בנערים. לאחר מכן התרבו התלונות וכעת מעריכים במשטרה כי ככל הנראה ישנם אף נערים נוספים שנפגעו ממנו וטרם התלוננו.

רפ"ק אלוני הוסיף כי זאדה ביקש תחילת להטיל צו איסור פרסום על פרטיו המזהים, אולם המשטרה התנגדה לכך על מנת לקרוא לקטינים נוספים להגיע לתחנת המשטרה ולהעיד אם פגע גם בהם. עו"ד בני גרקו, שמייצג את זאדה מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי. החשוד משתף פעולה עם החוקרים ומכחיש כל קשר לחשדות המיוחסים לו".

אמו של אחד הנערים שהותקפו לכאורה על ידי זאדה אמרה לוואלה!NEWS כי "הבן שלי חזר מיום הולדת של אחד מחברי הלהקה ואמר שהוא רוצה לספר לי משהו". לדבריה, "הוא היה עצוב כמו שלא ראיתי אותו בעבר וסיפר שהמנהל של הלהקה פוגע בילדים. הוא סיפר לי שאחד החברים שלו נפגע והוא פוחד להתלונן כי יסגרו את הלהקה. התקשרתי לאבא של הילד ואמרתי לו שהבן שלו בסכנה. זה מזעזע, הוא שלח להם הודעות בעלות אופי מיני ושלח להם תמונות של איבר המין שלו. אני כועסת על עצמי שלא הבחנתי בכך מוקדם יותר".

עוד ידיעות בוואלה!NEWS:
דיווח: "ישראל העבירה מסוקי קרב לירדן כדי להילחם בדאעש"
התפתחות דרמטית בחקירת האזנות הסתר לאייל גולן
בעלי עסקים הגישו בקשה לצו מניעה נגד עבודות הרכבת הקלה

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully