וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטרים הורו לסוחר סמים לשתול הרואין ברכב של צעיר

23.7.2015 / 13:31

שני השוטרים נעצרו בחשד שביקשו מסוחר הסמים לשתול הרואין ברכבו של צעיר מבאר שבע בזמן שנפגש עמו כדי לקנות חשיש. הצעיר הואשם, ולאחר שהתלונן כי הסמים נשתלו ברכבו, נפתחה חקירה סמויה שבסופה נעצרו החשודים

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
השוטרים חשודים כי פעלו לשתילת סמים ברכבו של צעיר מבאר שבע"/ראובן קסטרו

ארבעה בני אדם, בהם שני שוטרים, נחקרו אתמול (רביעי) במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בחשד לבידוי ראיות ושיבוש מהלכי משפט. זאת, לאחר שעל פי החשד, לפני כחצי שנה הפעילו שוטרים סוחר סמים כדי שישתול סם מסוג הרואין ברכבו של צעיר מבאר שבע, שאותו עצרו לאחר מכן בחשד לביצוע עבירות של סחר בסמים. לאחר שהוגש כתב האישום בעניינו של הצעיר, עלה חשד כי הסם נשתל ברכבו ונפתחה חקירה סמויה, שבסופה נעצרו החשודים. הארבעה יובאו לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום שבראשון לציון.

תחילת המקרה לפני כחצי שנה, אז הגיע צעיר בשם מתן לאזור רמת חובב, שם פגש אדם בשם עטאף וקנה ממנו אצבע חשיש. כאשר נסע בחזרה לכיוון העיר, הוא נעצר במחסום של המשטרה. במהלך החיפוש הוא הודה כי רכש חשיש, אך השוטרים מצאו 50 גרם הרואין במושב האחורי של רכבו. מתן טען כי השקית ובה הסם הקשה אינה שלו. לטענתו, איש הקשר שעמו הוא נפגש שתל את החומר ברכבו. עם זאת, השוטרים לא השתכנעו מגרסתו ולאחר כמה ימים הוגש נגדו כתב אישום חמור.

עוד בוואלה חדשות:
אביו של גל בק: "לחקור גם את כל מה שהיה מסביב לתאונה"
"תנו למות בשקט": נער שחויב לעבור כימותרפיה ברח מבית החולים
עונש מזעזע בקייטנה: הגננת נעלה ילדים בחוץ - בלי אוכל ומים

אילוסטרציה. ShutterStock
השוטרים מצאו 50 גרם הרואין ברכב, ועצרו אותו/ShutterStock

לאחר כחודשיים, טען עורך דינו עמית ויצמן כי חשף את זהותו האמיתית של עטאף - שוהה בלתי-חוקי שמשתף פעולה עם המשטרה - וכי אין למשטרה אישור להפעילו כמקור. עו"ד ויצמן פנה לפרקליטות, שם מסרו לו כי הנושא בבדיקה. בסיומה, הכחישו רכז המודיעין והשוטרים שחקרו את מתן את קיומו של משתף הפעולה. הסנגור של מתן לא הסתפק בכך, והגיש בקשה לגילוי ראיה. לאחר כשבועיים הוא קיבל את פלט השיחות, שחשף כי מיד לאחר שעטאף ירד מרכבו של מתן, הוא התקשר אל רכז המודיעין של באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כבר באותו היום הגיע עו"ד ויצמן אל לשכתו של השופט המחוזי נאסר אבו טהה, ועדכן אותו בפרטים החדשים. ביום שבו הגיעו הממצאים גם אל הפרקליטות, היא שחררה את מתן, ארבעה חודשים לאחר שנעצר. בסופו של דבר הורשע מתן, במסגרת הסדר טיעון, בעבירה של אחזקת חשיש. הוא נידון לחודש מאסר על תנאי.

"לדעתי זו רעידת אדמה במשטרת ישראל", אמר עו"ד ויצמן בתגובה למעצר השוטרים. "אנשי מודיעין מפלילים אדם בעבירת סמים חמורה, שבגינה יכול היה לרצות מספר שנות מאסר, ואף מעידים בבית משפט ומשקרים. זה כבר יותר מדי, אפילו בשביל משטרת ישראל". לדבריו, "מדובר בהתנהלות שערורייתית והגיעה העת שבתי משפט יבחנו לעומק אמינותם של שוטרים אשר מופיעים בפניהם מדי יום ויוציאו תחת ידם מסר ברור בענין. אני מקווה שהתיק הזה יזעזע כל מערכת אכיפת החוק ויבהיר לשוטרים שהמטרה היא חקר האמת ולא סטטיסטיקת ההרשעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully