וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים לפני שדרס אישה בחוף בחדרה, כבר נשלל רישיונו של הנהג

שלומי גבאי

22.7.2015 / 13:47

רישיונו של חן יצחקיאן נשלל לחצי שנה לאחר שנמלט משוטרים על גבי טרקטורון, תוך שהוא עולה על המדרכה, נוהג נגד כיוון התנועה ועוקף בין נתיבים. השופטת דחתה את מימוש הפסילה, וכעבור עשרה ימים דרס אישה באזור אסור לתנועה

עריכה: ניר חן

חן יצחקיאן, החשוד שדרס אישה בחוף הים בחדרה ביום שבת האחרון, באזור האסור לנסיעות כלי רכב, הורשע בעבירת תנועה חמורה כשבוע לפני התאונה. ב-8 ביולי, עשרה ימים בלבד לפני הדריסה, נשלל רישיונו לשישה חודשים, אולם בית משפט השלום לתעבורה בפתח תקווה קבע כי הדבר ייכנס לתוקף רק באוגוסט. מחר (חמישי) יוגש נגדו כתב אישום על דריסת האישה.

יצחקיאן, בן 30 מפרדסיה, הורשע לפני שבועיים בנהיגה בפראות ואי ציות לשוטרים על עבירות תנועה שביצע ב-2013. בינואר באותה שנה הוא נמלט משוטרים שהבחינו בו נוהג על טרקטורון ללא לוחית רישוי. הוא נסע נגד התנועה, סטה בין נתיבים ועקף מימין ומשמאל, עלה על המדרכה והתנגש במעקה. כתוצאה מכך אף נפגע. לטענת יצחקיאן, כפי שעולה מפרוטוקול משפטו, הוא חשב כי השוטרים הם גנבים וכי אם היו מציגים בפניו מסמכים מזהים היה עוצר. בין היתר, הוא הורשע בנהיגה בקלות ראש ואי ציות לשוטרים במדים.

אתמול הגישה המשטרה לבית משפט השלום בחיפה הצהרת תובע נגד יצחקיאן. הוא חשוד שנסע על טרקטורון בחוף לא מוכרז, שבו אסורה תנועת כלי רכב, ודרס אישה בת 38. לאחר מכן הזעיק כוחות מגן דוד אדום. כתוצאה מכך היא נפצעה באורח בינוני ומאז היא מאושפזת בבית החולים הלל יפה שבחדרה, כשהיא סובלת מחבלות בראש, בחזה ובבטן. מעצרו הוארך ביומיים.

לקריאה נוספת:
ההאקרים הואשמו בארה"ב: "גנבו זהויות והונו במיליוני דולרים"
"מסע נקמה": בן 19 חשוד בהטרדה וסחיטה מינית של מאה ילדים
ועדת האתיקה לא תדון במעשיו של ח"כ חזן בבולגריה

חוף חדרה הישן שבו נדרסה אישה ששכבה על החוף ונפגעה באורח בינוני, יולי 2015. שלומי גבאי
חוף הים בחדרה שבו נדרסה האישה השבוע/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully